Nabídka práce, volná pracovní místa, nové zaměstnání.
Plný nebo částečný úvazek. V celé ČR.

Práce pro obyčejné lidi.

Rychlá nabídka práce:

Odkazy, které se hodí při hledání práce:



Hledaná práce (název práce nebo obor nebo pozice):

Podrobnější hledání

Nabídka práce - Customer Relationship Supervisor - Commercial Logistics - Praha

Volné místo v oboru Řídící pracovníci v oblasti logistiky

Popis:

Kontakt:e-mail: jana.ivancova@landisgyr.com

Zajištění týmové produktivity a neustálé zlepšování procesu logistiky v rámci Centra sdílených služeb (SSC)

o Podpora týmu v každodenní operativní práci a práce na vlastní operativní činnosti tj. správa objednávek, ověřování, zvyšování a potvrzování objednávek zákazníkům prostřednictvím systému SAP ERP, kontrola data zásilek, zpracování fakturace, průběžně informování zákazníky o průběhu jejich objednávky, podpora zákazníků se všemi dotazy podle potřeby

o Reporting - SAP kontrolní reporty, manažerský reporty a ad hoc reporty

o Identifikace a implementace strategií neustálého zlepšování procesu logistiky a vztahu se zákazníky

o Aktivní řešení eskalací a odstraňování problémů

o Stanovení a komunikace cílů, které motivují tým a poskytují směr

o Efektivní komunikace a podpora týmu

o Odpovědnost za výkonnost týmu a plnění stanovených cílů

o Motivace, vedení a rozvoj týmu

o Aktivní práce se zpětnou vazbou členů týmu a vyřešení případných problému nebo konfliktu

o Aktivní práce s talenty a jich rozvojem

o Identifikace potřeb školení a poskytovaní mentoringu / koučování

o Nábor nových lidí do týmu a jejich zaškolování

Požadavky:

- Min. Bakalářský titul

- Min. 5 let zkušeností v logistice

- Min. 2-3 roky zkušeností v klientském servisu

- Min. 2-3 roky zkušeností s vedením/mentorováním lidí (zodpovědnost za produktivitu a KPIs týmu, trénink nových členu týmu, vedeni porad a motivace jednotlivých členu týmu).

- Akivní znalost Anglického a Italského jazyka (slovem/písmem)

- Pokročilá znalost SAP a MS Excel

- Skušenost s manažmentem změn

- Strategická perspektiva a přehled v procesech Logistiky

- Flexibilní osobnost s vysokou přizpůsobivostí měnícímu se prostředí.

- Schopnost převzít iniciativu, odpovědnost a rozhodovat se

- Osobnost orientovaná na lidi, která dokáže aktivně naslouchat a inspirovat ostatní

- Silné zapojení do projektu a schopnost motivovat a vést

Zaměst.výhody:

- Flexibilní začátek a konec pracovní doby

- 25 dní dovolené a 3 sick days

- Stravenky

- Karta Benefity Cafeteria s měsičním nabíjením bodu

- Penzijní připojištení

Typ pracovního poměru / úvazku:


Firma:
Landis+Gyr s. r. o.-Praha
Praha


Praha

Kontaktní osoba:
Jana Ivancová
tel:
e-mail: jana.ivancova@landisgyr.com

Místo práce: Praha

Nástup od: 26.08.2019