Nabídka práce, volná pracovní místa, nové zaměstnání.
Plný nebo částečný úvazek. V celé ČR.

Práce pro obyčejné lidi.

Rychlá nabídka práce:

Odkazy, které se hodí při hledání práce:



Hledaná práce (název práce nebo obor nebo pozice):

Podrobnější hledání

Výsledky hledání práce

Celkem nalezeno 127 pracovních míst vyhovujících podmínce.

Nalezené stránky:  12 ...5další »

Řídící pracovník v oblasti správy podniku, obchodních, administrativních a podpůrných činností

03.10.2019
detail práce »


Požadujeme: znalost japonského jazyka - aktivní na úrovni C1. Předchozí praxi na pozici řídícího pracovníka v mezinárodní společnosti po dobu min. 5 let. Nabízíme: mobilní telefon Pružná pracovní doba

Místo: Pavlov

ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/CE, ÚČETNÍ

03.10.2019
detail práce »


První kontakt telefonicky 7:00 - 17:00 nebo e-mailem: ales.neuman@seznam.cz Běžná administrativa, fakturace, účtování - výhodou znalost účetního systémku Sidus a práce v zemědělství. Zaměstnanecké výhody: stravenky, příspěvek na dopravu, příspěvek na životní pojištění, osobní prémie.

Administrativní pracovník/ce - asistent/ka, účetní

03.10.2019
detail práce »


Požadavky: základní znalost účetnictví - praxe výhodou, práce s PC (Excel, Word), bezúhonnost, spolehlivost, pečlivost, flexibilita, samostatnost. Náplň práce: vedení mzdové a personální agendy, zpracování podkladů a mezd, účtování příjmových a výdajových dokladů, fakturace, vedení hotovostního styku, administrativní činnost, příprava podkladů pro DPH....

Místo: Šumperk


Sociální pracovník/pracovnice v přímé péči

03.10.2019
detail práce »


Pracoviště: Selské nám. 69, Olomouc. Pracovní doba 7:00-15:30. Výše mzdy závisí na počtu let započitatelné praxe. Možnost prodloužení pracovního poměru. Poskytování individuální podpory v rozvoji či zachování znalostí, schopností a dovedností u dospělých lidí s mentálním postižením, příp. kombinovaným s tělesným či smyslovým postižením. Plánování,...

Místo: Olomouc

Administrativní pracovník/ice

03.10.2019
detail práce »


Místo výkonu práce: Lihovarská 1378/11, Radvanice, 716 00 Ostrava 16 1. kontakt pouze e-mailem: dokoupil@edimex.cz nebo lukas.dokoupil@edimex.cz Požadavky: - dochvilnost, pracovitost, pečlivost, práce na PC, znalost německého jazyka, výhoda ovládání programu Pohoda Pracovní doba: ranní 7:30 - 16:00 hod.

Místo: Ostrava

Administrativní pracovník

03.10.2019
detail práce »


znalost RJ, AJ, řidičský průkaz skupiny B, praxe 3-5 let, jedná se o obchodně administrativní činnosti, možnost vyslání na zahraniční služební cesty (hlavně Rusko) Hlásit se telefonicky nebo e-mailem Turnusové služby

Místo: Bílina

Administrativní pracovník

03.10.2019
detail práce »


Kontakt: Roilean Alexandru tel.: 778410928 nebo emailem: a.roilean@vjmfrigotrans.cz Jazykové znalosti: RJ. Rumunština - výhodu Náplň práce: práce s klientami třetí zemí, administrativní pracovník musí připravovat doklady CMR a objednávky od zákazníků a následně všechno zapisovat do interního systému společnosti, zároveň musí kontrolovat správnost přijimaných...

Místo: Praha

Administrativní pracovník/ce - správce/kyně dat v informačním systému

03.10.2019
detail práce »


ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/CE - SPRÁVCE/KYNĚ DAT V INFORMAČNÍM SYSTÉMU POŽADUJEME: pokročilá uživatelská znalost MS Excel, zkušenost s prací v různých informačních systémech výhodou, dobrá znalost českého pravopisu. NÁPLŇ PRÁCE: správa údajů v informačním systému ( pouze aktualizace informací v systému ), administrativní činnost ( vkládání informací...

Místo: Valašské Meziříčí

Administrativní pracovník/ce - junior

03.10.2019
detail práce »


Pracovní náplň: - běžná administrativní agenda, vedení jednoduchých evidencí - komunikace se státními institucemi - zakládání získaných informací do systému - zpracovávání dat, apod. - pevná pracovní doba 8.00 - 16.00 Požadavky: - SŠ vzdělání humanitního/ekonomického směru - vysoké pracovní nasazení, samostatný a aktivní přístup, schopnost rychlého...

Místo: Zábřeh

Administrativní pracovník/ce - specialista

03.10.2019
detail práce »


Pracovní náplň: - běžná administrativní agenda - komunikace se státními institucemi - zakládání získaných informací do systému - zpracovávání dat, apod. - pevná pracovní doba 8.00 - 16.00 Požadavky: - min. vyšší odborné vzdělání právního/ekonomického směru - vysoké pracovní nasazení, samostatný a aktivní přístup, schopnost rychlého učení a uplatnění...

Místo: Zábřeh


Administrativní pracovník/ce

03.10.2019
detail práce »


Místo výkonu práce: Hlavní třída 705/36b, 353 01 Mariánské Lázně. Pracovní poměr na dobu neurčitou. Pracovní doba: Po-Pá 9:00-17:00 h. Náplň práce: ubytování v apartmánech a asistence v realitní kanceláři, administrativa spojená s ubytováním, kontrola technického stavu apartmánů. Požadujeme: znalost RJ, NJ, spolehlivost. Kontakt pro zájemce: telefonicky...

Místo: Mariánské Lázně

Administrativní pracovník/ce, sekretář/ka

03.10.2019
detail práce »


pracoviště Holešov - SŠ vzdělání, znalost práce na PC - excel, word, ŘP B - aktivní řidič/ka , několikrát ročně cesta do zahraničí, aktivní znalost AJ, FJ výhodou - není nutné - HM + příplatky, PD: 8:00 (9) -16:30 (17) hod. dle domluvy, benefit: stravenky/možnost obědů, doba určitá s možností prodloužení - kontakt telefonicky Po-Pá (8:00 - 15:00 hod.),...

Místo: Holešov

ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/NICE

03.10.2019
detail práce »


MÍSTO VÝKONU PRÁCE: Čs. armády č.p. 991, 564 01 Žamberk NÁPLŇ PRÁCE: - zadávání stazek - fakturace - zakládání přepravních dokladů POŽADUJEME: - základní orientaci v účetnictví a DPH NABÍZÍME: - pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení na neurčito - pružná pracovní doba - cafeterie, obědy, odměny za věrnost firmě, za životní jubilea, závodní...

Místo: Žamberk

Vedoucí všeobecných administrativních pracovníků

03.10.2019
detail práce »


Jedná se o zodpovědnou práci, proto vyžadujeme přesnost a jistotu, flexibilita v práci, umět řešit problémy v administrativních agendách, znalost vietnamského jazyka nejméně na úrovni A2, z důvodu komunikace se zaměstnavatelem, který český jazyk neovládá. V případě zájmu zasílat životopis na email lucie.doan@advokati-ceva.cz

Místo: Teplice

PRACOVNÍK/NICE V OBCHODNÍM A NÁKUPNÍM ODDĚLENÍ

02.10.2019
detail práce »


MÍSTO VÝKONU PRÁCE: Zálší č.p. 71, 565 01 Choceň 1 CO U NÁS BUDETE DĚLAT? Budete rozvíjet a pečovat o stávající i nové obchodní partnery Proaktivně pomáhat klientovi s novými "promo" akcemi Spolupracovat s prima partou kolegů (grafika, výroba, obchod) Kontrolovat a připravovat zakázky Provádět nezbytnou administrativní činnost, bez které by to jinak...

Místo: Zálší

Administrativní pracovník/pracovnice

02.10.2019
detail práce »


Místa výkonu práce: Plzeňský kraj Požadujeme ukrajinský jazyk, dobré komunikační schopnosti, dobrá reprezentace. Mzda: 10.000,-- + odměny Kontakt telefonicky: Drábek Pavel, tel.: 773 979 895 Pružná pracovní doba

POMOCNÝ ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK

02.10.2019
detail práce »


Náplň práce - pomocné kancelářské činnosti (skenování, zakládání, třídění dokumentů a jejich archivace), komunikace s řidiči Požadujeme znalost bosenského jazyka slovem i písmem. V případě zájmu kontaktujte zaměstnavatele e-mailem.

Místo: České Budějovice

Administrativní pracovnice/pracovník

02.10.2019
detail práce »


Místo výkonu práce je: Boehmerstrasse 28, 93437 Furth im Wald. Požadujeme: min. SŠ vzdělání, velmi dobrou znalost německého jazyka slovem i písmem, praxi v administrativě, bezchybné zadávání dat do systému, aktivní přístup k práci, pracovní nasazení, pečlivost, smysl pro detail, zodpovědnost, spolehlivost, schopnost učit se novým věcem, časovou flexibilitu,...

Místo: Domažlice

ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK

02.10.2019
detail práce »


Osobní schůzku nutno nejdříve sjednat telefonicky NABÍZÍME: po zaučení a dle domluvy možná práce z domova, příspěvek na stravování Vhodné např. i pro matky na rodičovské dovolené apod.

Místo: Klatovy

Administrativní pracovník/ce - účetní

02.10.2019
detail práce »


POŽADAVKY: základní znalost účetnictví, znalost práce na PC, samostatnost, flexibilitu, komunikativnost, pozitivní přístup NABÍZÍME: hlavní pracovní poměr, progresivní systém školení, moderní a příjemné prostřední v blízkosti aut. nádraží, příjemný kolektiv a zázemí, obědy dotované firmou, tři dny dovolené navíc sick-day, stravenkové karty KONTAKT:...

Místo: Svitavy

Pomocný administrativní pracovník

02.10.2019
detail práce »


Hledáme uchazeče, kteří mají zájem o práci v administrativě, chuť pracovat a jsou komunikativní. Řidičské oprávnění výhodou. Kontakt: telefonicky nebo e-mailem. Dvousměnný provoz

Místo: Jablonec nad Nisou

ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK, PRACOVNICE

01.10.2019
detail práce »


Administrativní práce při likvidaci obchodních společností vzdělání: zák., vyuč, SŠ kontakt: osobně, e-mailem

Místo: Turnov


Supervizor/ka

01.10.2019
detail práce »


Místo výkonu práce Pardubice. Vaší náplní práce bude: - Reporting, řízení a kontrola svěřených projektů - Vedení přímých podřízených a jejich školení a hodnocení - Kontrola kvality hovorů - Poskytování zpětné vazby, realizace online náslechů - Zodpovědnost za plnění pokynů vyplývajících z kontroly kvality hovorů u operátora - Aktivně odbavuje příchozí...

Místo: Pardubice

SALES SUPPORT, ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/NICE, ASISTENT/KA ŘEDITELE

01.10.2019
detail práce »


Jsme významná nadnárodní obchodní společnost zaměřená na prodej strojů a spotřebního materiálu pro strojírenství. Pro zavedenou kancelář v Ústí nad Orlicí hledáme kandidáta/tku na pozici SALES SUPPORT, ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/NICE, ASISTENT/KA ŘEDITELE MÍSTO VÝKONU PRÁCE: Čs. armády č.p. 1181, 562 01 Ústí nad Orlicí 1 NÁSTUP MOŽNÝ IHNED NEBO DLE...

Místo: Ústí nad Orlicí

ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/LOGISTA JUNIOR/ČLEN OBCHODNÍHO TÝMU

01.10.2019
detail práce »


CIZ Progresivní osoba s aktivním přístupem učit se nový obor. Vhodné i pro absolventy a OZZ. Požadujeme: - Základy (hovorově) jeden z jazyků( FJ, AJ, ŠJ) a RJ jazyk výhodou. Pracovní doba: po - pá 8:00 - 16:00 hod. Nabízíme: Příspěvek na obědy a důchodové pojištění. První kontakt: 734 330 915; apa@apalogistik.cz

Místo: Čížová

Administrativní pracovník/pracovnice

01.10.2019
detail práce »


Pracoviště Benešov Náplň práce: evidence zakázek, tvorba podkladů pro fakturaci, evidence docházky, správa skladů, objednávání a výdej pomůcek BOZP. Požadujeme: SŠ, pečlivost, uživatelskou znalost PC. Nabízíme: stabilní zaměstnání, dobré mzdové ohodnocení, firemní benefity. Nástup během září 2019 nebo dle dohody. Pracoviště galvanovna Benešov. Bližší...

Místo: Benešov

Administrativní pracovník/ce

01.10.2019
detail práce »


pracoviště Kroměříž - kontakt se zákazníky a pracovníky, vyhledávání zakázek, do budoucna fakturace - SŠ vzdělání, německý jazyk na komukativní úrovni, práce na PC - doba určitá 1 rok s možností prodloužení na dobu neurčitou - možnost práce na plný i zkrácený úvazek (20 hod./ týden), dále možnost práce na dohodu o provedení práce nebo pracovní činnosti -...

Místo: Kroměříž

ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/CE

01.10.2019
detail práce »


- první kontakt e-mailem: p.lukas@vtplukas.cz - znalost softwaru POHODA - samostatnost - příjem/výdej zboží - referent prodeje koupelnového studia - objednávky zboží, reklamace - příprava podkladů pro faktury - jednání se zákazníky

Místo: Třebíč


Administrativně-technický pracovník/pracovnice v oddělení výstavby

01.10.2019
detail práce »


Pracoviště: Bystřice Náplň práce: Administrativní podpora vedoucímu oddělení výstavby a koordinátorům výstavby, korespondence, evidence zakázek. Požadujeme: SŠ, pečlivost, zodpovědnost, technické myšlení, výborné komunikační a organizační schopnosti, uživatelská znalost MS Office, řidičský průkaz sk. B. Nabízíme: HPP, velmi dobré mzdové ohodnocení...

Místo: Bystřice

Administrativní pracovník/ce

01.10.2019
detail práce »


41100 Všeobecní administrativní pracovníci První kontakt písemný !! - písemné nabídky včetně strukturovaného životopisu na e-mail: zuzana.mikova@naturfyt.cz ZAMĚSTNAVATEL POŽADUJE: - minimálně středoškolské vzdělání s maturitou, ekonomické zaměření výhodou - praxe v administrativě výhodou - základní znalost AJ - ovládání práce na PC - samostatnost,...

Místo: Jeseník

Nalezené stránky:  12 ...5další »