Nabídka práce, volná pracovní místa, nové zaměstnání.
Plný nebo částečný úvazek. V celé ČR.

Práce pro obyčejné lidi.

Rychlá nabídka práce:

Odkazy, které se hodí při hledání práce:



Hledaná práce (název práce nebo obor nebo pozice):

Podrobnější hledání

Výsledky hledání práce

Celkem nalezeno 434 pracovních míst vyhovujících podmínce.

Nalezené stránky:  12 ...15další »

LEKTOR finanční gramotnosti, občanské gramotnosti a měkkých dovedností

25.07.2017
detail práce »


Projekt PROKOP – central „Prohlubování kompetencí pro zvyšování zaměstnatelnosti II“ Projekt je zaměřen na podporu cílové skupiny, zejména dlouhodobě nezaměstnaných osob v evidenci Úřadu práce ČR (ÚP ČR) a osob ohrožených na trhu práce. Poskytuje jim vzdělávací aktivity v oblasti finanční a občanské gramotnosti a měkkých dovednostech. Vybraným účastníkům...

DPP - LEKTOR FINANČNÍ A OBČANSKÉ GRAMOTNOSTI A MĚKKÝCH DOVEDNOSTÍ PRO JIHOČESKÝ KRAJ V PROJEKTU PROKOP

25.07.2017
detail práce »


Místo výkonu práce dle náplně práce - Jihočeský kraj. Projekt PROKOP – central „Prohlubování kompetencí pro zvyšování zaměstnatelnosti II“ je zaměřen na podporu cílové skupiny, zejména dlouhodobě nezaměstnaných osob v evidenci Úřadu práce ČR (ÚP ČR) a osob ohrožených na trhu práce. Požadavky: min. SŠ vzdělání a minimálně 5 let lektorské praxe nebo...

Místo: České Budějovice

Administrativní pracovník/ce

24.07.2017
detail práce »


Dobrá znalost práce na PC, ochota učit se novým věcem. Stravenky, prémie dle úspěšnosti. Nástup 1.9.2017 nebo dle dohody, zástup za MD. Kontak e-mailem: sticha@exekutorurad.cz

Místo: Domažlice


Prěpážkový pracovník/ce

22.07.2017
detail práce »


z: 15.5.2017 a: 21.7.2017 Náplň práce: péče o stávající klienty, vyhledávání nových klientů, prodej služeb společnosti, administrativní činnost Zaměstnanecké výhody: stravenky, týden dovolené navíc, notebook Kontakt: Radim Poruba, e-mail: rporuba@koop.cz, mobil: 606 638 428 Pružná pracovní doba

Místo: Nový Jičín

Odborný referent - pracovník přepážky

22.07.2017
detail práce »


Pracovní náplň: - zabezpečení provozu přepážky na pobočce v Jihlavě - poskytování klientského servisu - sjednávaní pojistných smluv, hlášení pojistných událostí aj. - administrativní činnost - naplňování obchodního plánu Požadavky: - schopnost samostatně řešit uložené úkoly - komunikační schopnosti - pečlivost, samostatnost, zodpovědnost - řidičský...

Místo: Jihlava

ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/-ICE V ODD. TECHNOLOGIE

22.07.2017
detail práce »


ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/-ICE V ODD. TECHNOLOGIE - PP na dobu určitou 6 měsíců s možností prodloužení, nástup možný ihned, pracovní doba 6:00 - 14:00 hod. - Požadujeme: SŠ vzdělání technického směru nebo praxe ve strojírenství, práce na PC - Nabízíme: mzdu + osobní ohodnocení, dotované stravování, 5 týdnů dovolené, firemní rekreační zařízení - V případě...

Místo: Chlumec nad Cidlinou

ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK + POMOCNÉ PRÁCE

22.07.2017
detail práce »


ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK + POMOCNÉ PRÁCE Požadujeme: - německý jazyk aktivně - ŘP sk.B, znalost práce na PC Jedná se o práci v kanceláři. HLÁSIT SE: předem tel. nebo e-mailem.tel.: 605267969, e-mail: amtersro@gmail.com

Místo: Most

Administrativní pracovník/ce OZP

22.07.2017
detail práce »


Místo výkonu práce: Pohraniční 1435/86, 70300, Ostrava V případě zájmu zašlete životopis na e-mail. Náplň práce - evidence a zpracování veřejných zakázek, administrativní práce související s veřejnými zakázkami. Požadavky: znalost práce na PC, komunikativnost. Výhodou: zkušenosti podobnou prací, znalost/ koníček v jedné z oblasti jako je IT, Marketing,...

Místo: Ostrava

Administrativní pracovník/ce - možnost zkráceného úvazku

22.07.2017
detail práce »


Pracoviště: Nádražní č.p. 2482/49, Šternberk. Nástup možný ihned. Náplň práce: - komunikace se zákazníky v českém i cizím jazyce - prezentace produktů společnosti (i na veletrzích) - kompletní zajištění chodu kanceláře - drobné manuální práce Požadavky: - ochota pracovat, zájem o dětský sortiment - znalost práce na PC - výborná znalost českého jazyka...

Místo: Šternberk

ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/-CE

22.07.2017
detail práce »


ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/-CE - zapisování vystavování faktur a jejich zapisování do tabulek, komunikace se zákazníky - vyhledávání informací na internetu - zajišťovat chod internetového obchodu HLÁSIT SE: Martin kohout pouze emailem dilna.eden@seznam.cz

Místo: Litvínov


Administrativní pracovník/pracovnice

22.07.2017
detail práce »


Poznámka k volnému místu: - odpovědnost, časová flexibilita, zájem se dále vzdělávat, loajalita, příjemné vystupování - týmová spolupráce, nekuřácké prostředí - trestní bezúhonnost Podmínkou pro zařazení do výběrového řízení na shora uvedenou pracovní pozici je zaslání životopisu a motivačního dopisu/zprávy.

Místo: Jihlava

Administrativní pracovník v technickém oddělení

22.07.2017
detail práce »


První kontakt telefonicky: Hálová Gabriela, tel.: 606 684 092 Po - Pá 6.00 - 15.00 e-mailem: halova@vskolin.cz osobně: po předchozí telefonické domluvě Požadujeme: Samostatnost, časová flexibilita, komunikativnost, pečlivost Vzdělání technického směru, řidičský průkaz sk.B, dobrý zdravotní stav trestní bezúhonnost Náplň práce : příprava staveb v...

Místo: Polepy

ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/CE

22.07.2017
detail práce »


Požadavky: znalosti Windows Office, základy účetnictví, schopnost komunikace, cílevědomost. Výhody: možnost firemního vozu. Hlásit se telefonicky v době 9 - 17 hod. nebo osobně.

Místo: Stráž nad Nisou

ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/-ICE

22.07.2017
detail práce »


Požadujeme - zvýšený požadavek na komunikativní schopnosti, znalost práce na PC. Na délce úvazku se dá domluvit. Životopis zaslat na e-mailovou adresu: notar@matyskova.cz Pracoviště: Třinec

Místo: Třinec

ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/ICE na příjem odpadů

22.07.2017
detail práce »


PP na dobu určitou - zástup za mateřskou dovolenou, nástup od září nebo dle domluvy, pozice vhodná i pro absolventy Náplň práce: vážení a přejímání odpadů ve sběrně a výkupně druhotných surovin, nutná práce na PC, vyplácení hotovostí, různá administrace, zasílání bezhotovostních převodů Požadavky: pracovitost, max. spolehlivost (odpovědnost za svěřené...

Místo: České Budějovice

TECHNICKO-ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/-ICE

22.07.2017
detail práce »


TECHNICKO-ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/-ICE -PP na dobu neurčitou nástup možný ihned nebo dle dohody, pracovní doba 8-12 13-17 v Lubně u Nechanic -Náplň práce: práce na PC -Požadujeme: min. SOU, znalost práce na PC a solidní orientaci v automobilových dílech V případě zájmu zašlete životopis na e-mail adam_berger@volny.cz, případně volejte na tel. 602...

Místo: Nechanice


Samostatný pracovník/ce úklidu OZP

22.07.2017
detail práce »


Pracoviště: Ostrava - pOruba V případě zájmu volejte od 8 do 17 hod. nebo pište na e-mail. Hledáme vhodné kandidáty/ky na pozici úklid administrativních prostor, částečně úklid strojem. Požadujeme: Bezúhonost, spolehlivost, zodpovědnost, schopnost pracovat samostatně, komunikativnost, praxe s úklidem výhodou, flexibilita. Upřednostňujeme OZP. Pracovní...

Místo: Ostrava

Pomocný/á pracovník/ce technologie

21.07.2017
detail práce »


Pracovní poměr na dobu neurčitou. Požadujeme znalost práce s PC (Word, Excel), vzdělání strojírenského nebo chemického zaměření výhodou. Vhodné pro absolventy škol. Jedná se o administrativní práci na oddělení technologie brousících nástrojů - zaučení nutné. Zaměstnanecké výhody: firemní obědy, příplatky dle prémiového řádu. Kontakt na e-mail. adrese:...

Místo: Kunštát

Pracovník technologické laboratoře

21.07.2017
detail práce »


Náplň práce: laboratorní příprava vzorků, administrativní činnost, vedení záznamů, správa a kontrola výrobních receptur, úprava kvalitativních parametrů výrobku, úprava technologických postupů, " podíl na optimalizaci výrobních šarží pro jednotlivá výrobní zařízení Požadujeme: SŠ chemického či technologického směru, časovou flexibilitu, bezchybnou...

Místo: Ohníč

Vedoucí útvaru přípravy a administrace zakázek

21.07.2017
detail práce »


VŠ,obor právo a právní věda,nebo jiné vysokoškolské vzdělání, pokud má uchazeč prokazatelně alespoň 3 roky zkušeností s administrací zadávacích řízení.Velmi dobrá orientace v právních předpisech.Znalost z.č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.Zkušenost se zadáváním veřejných zakázek,Administrace zadávacích řízení s hodnotou od 200 tis. Kč bez...

Místo: Brno

Administrativní pracovník, odd. Validace

21.07.2017
detail práce »


Láká vás práce pro silnou energetickou společnost? Pro našeho významného klienta, mezinárodní energetickou společnost, hledáme schopné kandidáty na práci v administrativě. Popis pracovní činnosti: - práce s databází klientů v systému SAP, oblast Validace dat - kontrola smluv, přiřazování plateb. Požadujeme: - vzdělání SŠ, SOU všeobecného směru s...

Místo: Ostrava

Administrativní pracovník/ce do výroby - místo je vytvořeno pro OZP

21.07.2017
detail práce »


ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/CE DO VÝROBY - místo je vytvořeno pro OZP Nástup možný ihned. Náplň práce: sledování nákladů, míchání barev atd. Nabízíme: plný nebo zkrácený pracovní poměr: 25-40 hod./týdně První kontakt: telefonicky 602 555 750, osobně po předchozí tel. domluvě, e-mailem: activecolour@seznam.cz ov. 20.7.

Místo: Valašské Meziříčí


Administrativní pracovník

21.07.2017
detail práce »


Požadavky: spolehlivost, trestní bezúhonnost. Způsob prvního kontaktu zaměstnavatele: osobně na adrese: Na Vinici 1, areál bývalých kasáren J. z Poděbrad, telefonicky nebo e-mailem.

Místo: Litoměřice

Administrativní pracovník

21.07.2017
detail práce »


Láká vás práce pro silnou energetickou společnost? Pro našeho významného klienta, mezinárodní energetickou společnost, hledáme schopné kandidáty na práci v administrativě. Náplň práce: - práce s databází klientů v systému SAP - oddělení Fakturace/ Pohledávky / Saldokonto - kontrola smluv, přiřazování plateb. Požadujeme: - vzdělání SŠ, SOU všeobecného...

Místo: Ostrava

Administrativní pracovník (pouze pro OZP)

21.07.2017
detail práce »


První komunikace emailem nebo telefonicky.  Jsme stabilní firmou působící v oblasti kompletní správy budov a servisních služeb. Našimi klienty jsou mimo jiné České dráhy, Brněnské komunikace nebo hokejový klub Dukla Jihlava. Nyní hledáme spolehlivého kolegu/kolegyni, který by nám pomáhal s administrativou. Pozice je vyhrazena jen pro osobu se zdravotním...

Místo: Brno

Administrativní pracovník v rejstříku

21.07.2017
detail práce »


Požadujeme: Pozice je vhodná pro absolventy. Středoškolské vzdělání a maturitou, čistý trestní rejstřík, praxe na podobné pozici výhodou, dobrá znalost práce na PC, psaní na klávesnici všemi 10ti prsty.

Administrativní pracovník/ce

21.07.2017
detail práce »


Pouze pro OZP. Práce na dohodu, výpomoc v kanceláři na 4 hodiny denně, později možné rozšíření pracovního úvazku a možnost trvalého pracovního poměru. První kontakt na e-mail. adrese: rentBrno1@gmail.com, případně na tel. 734 579 576. Pružná pracovní doba

Místo: Boskovice

Administrativní pracovník/ce

21.07.2017
detail práce »


Nástup možný IHNED. Pracovní doba od 08,00hod.. Náplň práce: vyřizování požadavků firemních zákazníků; příprava obchodních nabídek; komunikace se zákazníky; reporting; související administrativa; úzká spolupráce s manažerem; spolupráce individuálního nebo týmového charakteru. Požadavky: samostatnost; spolehlivost; časová flexibilita; pozitivní přístup;...

Místo: Přerov


ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/CE NA RECEPCI

21.07.2017
detail práce »


Kontakt: telefonicky, e-mailem: veronika.kuzelkova@viennahouse.com Pečlivost, zkušenost se zpracováním faktur výhodou, stresu-odolnost, čistý trestní rejstřík. Náplň práce: Zpracovávání odběratelských faktur, předplatby, atd.. Zaměstnanecké výhody: Zvýhodněné stravování, pololetní prémie, příspěvek na oblečení, atd..

Místo: Karlovy Vary

ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/-ICE PRO ZPRACOVÁNÍ DAT A TRANSAKCÍ

21.07.2017
detail práce »


ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/-ICE PRO ZPRACOVÁNÍ DAT A TRANSAKCÍ - PP na dobu určitou 6 měsíců s předpokládaným prodloužením, nástup dohodou, pružná pracovní doba - O ČEM TATO POZICE JE? zpracování tuzemských a zahraničních platebních příkazů; pořizování účetních dokladů a zadávání účetních transakcí; řešení reklamací klientů; digitalizování klientské...

Místo: Hradec Králové

Nalezené stránky:  12 ...15další »