Nabídka práce, volná pracovní místa, nové zaměstnání.
Plný nebo částečný úvazek. V celé ČR.

Práce pro obyčejné lidi.

Rychlá nabídka práce:

Odkazy, které se hodí při hledání práce:



Hledaná práce (název práce nebo obor nebo pozice):

Podrobnější hledání

Výsledky hledání práce

Celkem nalezeno 352 pracovních míst vyhovujících podmínce.

Nalezené stránky:  12 ...12další »

Administrativní pracovník/ce - účetní

23.03.2019
detail práce »


pracoviště Bystřice pod Hostýnem - Požadavky: SŠ nebo VOŠ vzdělání (ekonomické zaměření), aktivní práce na PC podmínkou, velmi dobrá znalost MS Office (Excel, Word, Powerpoint), pasivní znalost anglického jazyka slovem i písmem podmínkou, znalost německého jazyka výhodou, znalost základů účetnictví, flexibilita, chuť učit se novým věcem, pečlivost,...

Místo: Bystřice pod Hostýnem

Pracovník odbytu do stavebnin

23.03.2019
detail práce »


Místo výkonu práce: K Austisu 680, Praha Prvotní kontakt: 727828425, e-mail: izomat@teamio.eu Náplň práce: Příprava nabídek Tvorba objednávek u dodavatele a další administrativní činnosti Požadavky. Práce s PC Na zákazníka orientované vystupování Logické uvažování Benefity: 5 týdnů dovolené, 2 dny zdravotního volna, stravenky 100 Kč, Cafeteria a...

Místo: Praha

ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/NICE

23.03.2019
detail práce »


Místo výkonu práce: Dráby č.p. 932, Litomyšlské Předměstí, 566 01 Vysoké Mýto Nástup možný ihned Náplň práce: administrativní práce na obchodním oddělení - divize izolace Požadujeme: - základní znalost účetních programů (např.Helios) - ochotu spolupráce Nabízíme: stravenky, moderní pracovní zázemí stabilní české společnosti První kontakt prosíme e-mailem...

Místo: Vysoké Mýto


ASISTENTI VEDOUCÍHO VÝROBY

23.03.2019
detail práce »


A11 z:21/3/2019 Náplň práce: - vedení agendy materiálu pro výrobu, objednávky, stavy skladů, inventury - vyhodnocování výroby, statistiky - agenda údržby výrobních zařízení, revize, opravy - vedení agendy BOZP - navádění faktur do systému - řešení administrativních záležitostí se zaměstnanci výroby - zajišťování výběrových řízení na pracovníky výroby -...

Místo: Staříč

Administrativní a spisový pracovník

23.03.2019
detail práce »


Státní pozemkový úřad přijme zaměstnance na pozici administrativní a spisový pracovník, Krajský pozemkový úřad pro Ústecký kraj - místo výkonu Teplice. Jedná se o místo v pracovním poměru na dobu určitou za mateřskou dovolenou (max. do 2/2021). Místo je zřízeno v 9. platové třídě (zde uveden 1. stupeň, další stupně se odvíjí dle započitatelné praxe)....

Místo: Teplice

Administartivní a spisový pracovník

23.03.2019
detail práce »


MVP: Na Baních č.p. 1535, Praha 5. Kontaktovat mailem kamila.maresova@pcr.cz. Kompletní zajištění spisové služby a předarchivní péče o dokumety, zajištění agendy organizačního článku při tvorbě, příjmu, evidenci, zpracování, odeslání a ukládání dokumentů. Veškeré administrativní činnosti spojené s chodem oddělení. Bezpečnostní prověrka NBÚ "Důvěrné"...

Místo: Praha

Administrativní pracovník/ce

23.03.2019
detail práce »


Pracoviště: Chválkovická č.p. 597/11, Olomouc. Nástup možný ihned. Jedná se o pracovní poměr na dobu určitou - zástup za mateřskou dovolenou. Po zaškolení navýšení mzdy. Pracovní doba 8:00 - 16:30, svátky, víkendy - volno. Požadujeme: - práce na PC - znalost účetního programu Pohoda výhodou - komunikativnost, organizační schopnosti, aktivní přístup...

Místo: Olomouc

ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/CE ZÁKAZNICKÉHO CENTRA

23.03.2019
detail práce »


Náplň práce: zpracování objednávek, emailů, komunikace s dodavatelem, administrativní práce, příjem tel. hovorů (nejedná se o obvolávání klientů) Prac.doba 8:00-16:30 hod. Požadavky: SŠ - vhodné i pro absolventy, flexibilita, znalost NJ výhodou, dobré komunikativní schopnosti, znalost excel a word, týmového ducha. Nabízíme: možnost kurzů německého...

Místo: České Budějovice

ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/-ICE

23.03.2019
detail práce »


ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/-ICE - PP na dobu určitou 1 roku, nástup možný ihned, - Náplň práce: Práce na počítači s účetním programem POHODA, evidence skladového hospodářství, příjem zboží, objednávky a reklamace. - Požadujeme: Zkušenosti a praxe v oboru výhodou, nikoli podmínkou. Příjemné vystupování, pečlivost a zodpovědnost, samostatnost, časová flexibilita....

Místo: Hradec Králové

ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/-ICE

23.03.2019
detail práce »


ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/-ICE - PP na dobu určitou 1 roku s možností prodloužení, nástup 1.5.2019 - Požadujeme: středoškolské vzdělání, směr ekonomický nebo veřejná správa, velmi dobrou uživatelskou znalost práce s PC (MS Office), velmi dobrou znalost psaní na klávesnici a znalost obchodní korespondence, bezúhonnost, samostatnost, pečlivost, spolehlivost,...

Místo: Hradec Králové


Referent bezpečnosti státu

23.03.2019
detail práce »


Náplň práce: - přepážkový pracovník oddělení pobytu cizinců Kraj Vysočina - příprava podkladů pro vydání rozhodnutí a další s tím spojené administrativní činnosti související s pobytem cizinců na území České republiky Místo výkonu práce: Jihlava Požadavky: - úplné středoškolské vzdělání zakončené maturitní zkouškou, - uživatelská znalost práce s...

Místo: Jihlava

Provozní pracovníci v ostatních zařízeních

23.03.2019
detail práce »


Kontakt:e-mail: lucie.blahova@bksservices.cz nebo osobně na adresu: Míšovická 454/6, Praha 5 - po tel. domluvě (tel.: 773646451). Náplň práce: Organizace, dozor, kontrola a školení pracovníků zajišťujících úklid a údržbu ve svěřených budovách. Nákup a výdej prostředků pro úklid a kontrola jejich hospodárného využívání. Administrativní úkony spojené...

Místo: Praha

Sociální pracovník/pracovnice odd. sociálně právní ochrany dětí Odboru sociální věcí a zdravotnictví MěÚ Brandýs nad Labem-Stará Boleslav

22.03.2019
detail práce »


Místo pracoviště: -Brandýs nad Labem-Stará Boleslav Prvotní kontakt: - podání písemné přihlášky do výběrového řízení, termín uzávěrky přihlášek: 8. 4. 2019 Upřesňující údaje: - nástup dle dohody - Charakteristika vykonávané práce: výkon státní správy na úseku sociálně právní ochrany dětí. - Zájemci, kteří splňují předpoklady a požadavky stanovené...

Místo: Brandýs nad Labem-Stará Boleslav

Technicko-administrativní pracovník

22.03.2019
detail práce »


Požadujeme: SŠ strojního zaměření

Místo: Pelhřimov

Referentka obchodního oddělení

22.03.2019
detail práce »


místo výkonu práce : Rýmařov, Opavská 463/23 Podpora pracovníků obchodního oddělení (data, objednávky, smlouvy, atp.), doplňující komunikace s klienty (telefonická, emailová, případně i osobní), příjem a zasílání vzorků a všeobecná administrativní činnost. Nezbytnými předpoklady jsou: solidní znalost MS Excel, výborné organizační schopnosti, smysl pro...

Místo: Rýmařov

Vedoucí odboru správních činností a živnostenského úřadu

22.03.2019
detail práce »


POŽADAVEK: vzdělání VŠ (obor právo výhodou), předpoklady dle §4 zák.č. 312/2002 Sb., znalost zákona o obcích, zákona o přestupcích, správní řád, organizační a řídící schopnosti, alespoň 3 roky praxe na vedoucí pozici, ŘP sk. B aktivní řidič, velmi dobrá znalost práce na PC, vítané předpoklady: praxe ve veřejné správě, zkouška zvláštní odborné způsobilosti POPIS...

Místo: Slavkov u Brna


Administrativní pracovník - vhodné pouze pro osoby OZP

22.03.2019
detail práce »


místo výkonu práce: Radimova č.p. 2342/36, 169 00 Praha 69 kontakt: Jakeš Marek Ing., e-mail: zivotopisy@mjakes.cz Požadujeme: SŠ vzdělání výhodou, znalost práce na PC, loajalita, schopnost cílit na výsledek, flexibilita a ochota se vzdělávat, týmový hráč Náplň práce: zpracování objednávek z ČR, správa eshopu - vystavování produktů, aktualizace informací,...

Místo: Praha

JUNIOR PROJEKTOVÝ MANAŽER/KA

22.03.2019
detail práce »


VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ Pracovní pozice: Junior projektový manažer/manažerka útvaru pro rozvoj Základní pracovní náplň: příprava, realizace a udržitelnost projektů financovaných z evropských dotací; projektová, finanční a komplexní administrativa dotačních projektů; metodická a administrativní podpora aktérů a partnerů projektů Požadujeme: ukončené vysokoškolské...

Místo: České Budějovice

Administrativní pracovník v zubní ordinaci

22.03.2019
detail práce »


Požadujeme: středoškolské nebo vysokoškolské vzdělání , znalost práce na PC, výpis z rejstříku trestů, znalost programu PC DENT a výhodou znalost ruštiny a ukrajinštiny. Nabízíme: pracovní dobu od 7:00-15:00 hod. a od 14:00 do 20:00, pracovní poměr nebo dohodu o pracovní činnosti.

Místo: Česká Lípa

Administrativní pracovník

22.03.2019
detail práce »


Způsob kontaktu uchazeče: - e-mailem: sykorova@ts-kb.cz - telefonicky 608 911 860 p. Sýkorová N. - 9-15 hodin - telefonicky 777 544 502 p. Číhal J. - 9-15 hodin Upřesňující informace: - administrativní činnost v oboru stavebnictví, bežná denní agenda, vedení kanceláře, organizace dokumentů, vyhledávání a podávání veřejných zakázek, evidence...

Místo: Březová

Administrativní pracovník - mechanizace

22.03.2019
detail práce »


Nástup možný IHNED. Náplň práce: správa střediska mechanizace a dopravy včetně fakturace; zajištění prodeje plynových lahví Nabízíme: podnikové stravování Zájemci se mohou hlásit: - zasláním životopisu (CV) na adresu: administrativa@strojeastavby.cz - telefonicky (07:00 - 15:30 hod.) na čísle 775 068 034 - paní Nina Tokárová

Místo: Hranice

Administrativní pracovník - eshop - pouze pro OZP

22.03.2019
detail práce »


První kontakt telefonicky nebo e-mailem Pracovní náplň: " vyřizování požadavků zákazníků: telefon, e-mail " vyřizování (přebírání, odesílání) firemní korespondence a její evidence " správa objednávek, fakturace, komunikace se skladem a přepravní společností " zpracování zásilek, příprava a expedice zboží " zákaznický servis - prodejna " podpora chodu...

Místo: Brno


Administrativní pracovník agentury práce

22.03.2019
detail práce »


Kontakt: Macháčková Jitka, tel.: 774 897 072, e-mail: jitka@pragsppm.cz ŘP B, německý jazyk podmínkou, ruský jazyk výhodou, znalost práce na PC Praxe na úřadu práce První 3 měsíce se jedná o zam. na zkrácený úvazek - po, út, pá 7 hodin denně a poté na plný pracovní úvazek. Hrubý plat na zkr. úvazek 12000, na plný 24000 Životopisy možno zasílat e-mailem,...

Místo: Karlovy Vary

Administrativní pracovník se znalostí NJ

22.03.2019
detail práce »


Požadujeme: - min. SŠ vzdělání s maturitou nebo VŠ vzdělání - dobrá znalost NJ (slovem i písmem), AJ základy - důsledný a zodpovědný přístup k plnění zadaných úkolů, pečlivost, časová flexibilita - znalost MS Office (Excel, Word) - dobré komunikační dovednosti - spolehlivost, zodpovědnost a pečlivost - nástup: ihned, příp. dohodou Nabízíme: - pestrou...

Místo: Mnichov

Administrativní pracovník/ice

22.03.2019
detail práce »


POUZE PRO OZP Požadavky: Uživatelská znalost práce s PC, práce s internetem, MS Office - primárně Word a Excel. Zájemci o volnou pracovní pozici zašlou svůj životopis na email: prace@mpvp.cz. Příp. telefonický kontakt v době 8:00 - 16:30 hod. nebo osobně

Místo: Varnsdorf

VŠEOBECNÝ ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK

22.03.2019
detail práce »


Provoz jednosměnný, pružná pracovní doba. Úvazek plný nebo zkrácený.Mzda dle pracovního úvazku. Základy účetnictví, příprava podkladů pro mzdovou účetní, kopírování, skenováni, znalost práce na PC - WORD, EXCEL. Pozice vhodná pouze pro OZP!!!! Pružná pracovní doba

Místo: Třebíč

Vedoucí výstupní kontroly a expedice

22.03.2019
detail práce »


místo výkonu práce : Opavská 463/23, Rýmařov Organizování finálních operací, výstupní kontroly a expedice produktů, příprava a hodnocení práce 5-10-ti podřízeným pracovníkům, administrativní činnost, balení a expedování zásilek (hmotnosti od 0,5 kg do 25 kg). Požadujeme: aktivní znalost PC programů (minimálně MS Excel + libovolný účetní program), výborné...

Místo: Rýmařov

Administrativní pracovník skladu

22.03.2019
detail práce »


vykonává přidělené administrativní a technické činnosti na úseku stravování: evidence počtu strávníků,zadávání dat do databáze, kontrola a aktualizace norem,zajišťování inventur, sledování spotřeby v provozech stravování, administrace jídelníčků, příprava podkladů pro sledování statistik výkonosti a ekonomiky stravovacího provozu

Místo: Konstantinovy Lázně


SKLADOVÝ/Á ÚČETNÍ, ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/CE

22.03.2019
detail práce »


SŠ, nejlépe s ekonomickým nebo technickým zaměřením, praxe - výhodou cca 2 roky ve skladovém hospodářství, Další požadavky: práce na PC, Word, Excel, práce s finanční hotovostí, komunikativnost, flexibilita, pečlivost, spolehlivost, znalost olejů a maziv výhodou PP na dobu určitou, poté na dobu neurčitou Náplň práce: vedení skladové evidence (příjemky,...

Místo: České Budějovice

ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK(CE) - PRODEJCE

22.03.2019
detail práce »


21.3.2019 - prodej zboží, markování na pokladně, administrativa spojená s prodejem (sepisování splátek). SŠ s maturitou (obor nerozhoduje), vhodné i pro absolventy. Prac. doba mezi 9.00 - 19.00 hod. KONTAKT: Synek David, tel.: 724 661 375 Místo výkonu práce: Břeclav Turnusové služby

Místo: Břeclav

Nalezené stránky:  12 ...12další »