Nabídka práce, volná pracovní místa, nové zaměstnání.
Plný nebo částečný úvazek. V celé ČR.

Práce pro obyčejné lidi.

Rychlá nabídka práce:

Odkazy, které se hodí při hledání práce:



Hledaná práce (název práce nebo obor nebo pozice):

Podrobnější hledání

Výsledky hledání práce

Celkem nalezeno 317 pracovních míst vyhovujících podmínce.

Nalezené stránky:  12 ...11další »

Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

21.01.2019
detail práce »


Místo výkonu práce: Praha, Opletalova č.p. 1535/4 Kontakt: tel.: 605 253 447, e-mail: merkus@merkus.cz Požadujeme znalost:ruský jazyk, angličtina slovem i písmem, český jazyk Podmínkou - komunikativnost, spolehlivost, samostatnost, oganizační schopnosti. Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace vykonávají pracovní úkoly souvisejících...

Místo: Praha

Administrativní pracovník

21.01.2019
detail práce »


Znalost německého jazyka výhodou....

Místo: Otrokovice

Administrativní pracovník expedice

21.01.2019
detail práce »


Požadujeme SŠ s maturitou (bez vyučení), aktivní řidič podmínkou, zkušenosti ze sjednávání dopravy podmínkou. Nabízíme nástupní mzdu 19.000,- Kč, příspěvek na penzijní připojštění (3% z HM), stravenky, příspěvek na dovolenou, vánoční prémie, pracovní doba PO-PÁ od 7:00 do 15:30 hod.

Místo: Vratimov


Pracovník recepce v budově Kosatec

21.01.2019
detail práce »


Náplň práce: • Vykonávání jednoduchých administrativních prací podle stanovených postupů nebo instrukcí. • Obsluha kancelářských strojů a rozmnožovací techniky, přepojování telefonických hovorů na kompetentní pracovníky. • Manipulace s písemnostmi a poštovními zásilkami včetně jejich evidence. • Vedení přehledů o obsazenosti pronajímaných prostor (sál,...

Místo: Pardubice

PROJEKTOVÝ A FINANČNÍ MANAŽER/MANAŽERKA

19.01.2019
detail práce »


Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích realizuje v letech 2017-2021 projekt "Budování expertních kapacit - transfer technologií". Cílem projektu je rozvíjet Kancelář transferu technologií na JU (KTT JU). Pracovní náplň: - zajištění komplexního procesu administrace dotace (mimo jiné: příprava a zpracování monitorovacích, průběžných, závěrečných...

Místo: České Budějovice

FINANČNÍ MAKLÉŘI

19.01.2019
detail práce »


A11 z:11/7/2018 a:18/1/2019 Rozšiřujeme náš obchodní tým! Přijmeme finanční makléře do zavedené pobočky. Jsme jedna z mála makléřských firem, která nabízí fixní plat nezávislý na počtu uzavřených smluv, přidělenou klientelu a domluvené schůzky. Náplň práce: - prezentace produktů společnosti - práce se svěřenou databází, vedení agendy klientů společnosti...

Místo: Frýdek-Místek

MARKETINGOVÝ/Á PRACOVNÍK/CE

19.01.2019
detail práce »


MARKETINGOVÝ/Á PRACOVNÍK/CE - PP na dobu neurčitou, nástup možný ihned - Náplň práce: Spolupráce při tvorbě, plánech a realizaci marketingových kampaní a eventů, sledování trendů v marketingové komunikaci, příprava reklamních emailů (DM a Newslettery), sráva sociálních sítí - plánování, nastavování kampaní i příspěvků (Facebook, YouTube, Instagram)...

Místo: Hradec Králové

Obchodní zástupce/vedoucí pobočky

19.01.2019
detail práce »


Náplň práce: -práce se svěřenou databází, vedení agendy klientů společnosti - komunikace s potenciálními klienty - účast na obchodních jednáních v terénu - sledování aktuálního vývoje na trhu - prezentace produktů společnosti - administrativní činnost - úzká spolupráce se zkušenými členy týmu - účast na školeních a sebevzdělávání Náplň práce vedoucího...

Místo: Havířov

Sociální pracovník - pracovník v sociálních službách

19.01.2019
detail práce »


Popis výkonu pracovní pozice: - realizace přímé práce s klienty / dětmi - vedení jednání se zájemcem o službu - individuální plánovaní s klienty služby - vedení dokumentace - komunikace s odborníky, se spolupracujícími subjekty - zprostředkování dalších služeb Specifikace požadavků na pracovní pozice - hledáme: - absolventa vyšší odborné či vysoké...

Místo: Dubí

Vedoucí pracovník - sociální pracovník

19.01.2019
detail práce »


Popis výkonu pracovní pozice: - vedení týmu služby (dvoučlenný tým) - zpracování a revize standardů kvality (SPOD), vedení porad, podpora týmu po oborné a etické stránce, metodické vedení, komunikace a vyjednávání se spolupracujícími subjekty, zpracování administrativních úkolů - realizace přímé práce s klienty / rodiny s dětmi v NRP - vedení jednání...

Místo: Teplice


Vedoucí pracovník - sociální pracovník

19.01.2019
detail práce »


Popis výkonu pracovní pozice: - realizace přímé práce s klienty / rodiny s dětmi - vedení jednání se zájemcem o službu - individuální plánovaní s klienty služby - vedení dokumentace - komunikace s odborníky, se spolupracujícími subjekty - zprostředkování dalších služeb Specifikace požadavků na pracovní pozice - hledáme: - absolventa vyšší odborné...

Místo: Dubí

ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK, PRACOVNICE PRODEJE STŘEŠNÍCH MATERIÁLŮ

19.01.2019
detail práce »


příspěvek na stravování kontakt: osobně, telefonicky, e-mailem

Místo: Semily

Administrativní pracovník/ce

19.01.2019
detail práce »


ZamK Místo výkonu práce: Hasičská 551/52, Ostrava - Hrabůvka Kontakt: osobně po předchozí tel. domluvě, volat po-pá 9.00 - 16.00 hod. na č.: 724 983 699, příp. pište na e-mail: trnkova@czechjobplace.cz Požadavky: - SŠ vzdělání (obor nerozhoduje) - Ruština na úrovni rodilého mluvčího (nebo Běloruština nebo Ukrajinština) - denní komunikace s rusky...

Místo: Ostrava

Administrativní pracovník/ce

19.01.2019
detail práce »


Pracoviště: Suderova 2037/26, Ostrava - Mariánské Hory V případě zájmu pište na e-mail. Náplň práce: Zpracování cenové nabídky, lakování dle výkresové dokumentace. Založení artiklu do IS. Zpracování cenové nabídky na artikl/operace, technologický postup. Požadujeme: Praxe na dané pozici min.2 roky. Velmi dobrá znalost lakovacích předpisů. Velmi dobrá...

Místo: Ostrava

Všeobecný administrativní pracovník / pracovnice

19.01.2019
detail práce »


- odpovědnost, komunikativnost - vkládání dat do účetního systému a příprava dokumentů pro účetní, tvorba nabídek a plánování, vyřizování dokumentů pro celní správu a hospodářskou komoru Osobní kontakt možný po předchozí tel. domluvě.

Místo: Havlíčkův Brod

ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/-ICE

19.01.2019
detail práce »


ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/-ICE - PP na dobu určitou, nástup 1.4.2019 - Náplň práce: administrativní činnost v kanceláři ŠJ, samostatná evidence stravného - uzávěrky, proplácení faktur, pomocné práce na kuchyni - výdej dezertů, salátů, - Pozice je vhodná i pro absolventy/-ky - V případě zájmu nás kontaktujte e-mailem, telefonicky, kontaktní osoba: Nezvalová...

Místo: Hradec Králové


Administrativní pracovník cestovní agentury / asistent/ka

19.01.2019
detail práce »


Místo výkonu práce zaměstnance: Slezská 1 Praha 2 120 00 Kontaktní osoba: Paní Saša Zhang, e-mail: eurasiatravel.cz@gmail.com UPŘESŇUJÍCÍ INFORMACE: Jedná se o práci pro cestovní agenturu, kdy náplní práce budou administrativní úkony, denní ústní i písemná komunikace s partnerskými subjekty. Preferujeme uchazeče se znalostí čínského nebo anglického...

Místo: Praha

PRACOVNÍK OSTRAHY

19.01.2019
detail práce »


POŽADUJEME: výpis z rejstříku trestů, spolehlivost VÝHODOU: certifikát "strážný" - v případě potřeby zajistíme, řidičský průkaz sk. B NÁPLŇ PRÁCE: ostraha v prodejně Albert - Klatovy (Luby), spolupráce s PČR a MP, administrativní činnosti, CCTV, právní úkony ve věci spolupráce se státními orgány NABÍZÍME: stravenky, možnost pružné pracovní doby KONTAKT:...

Místo: Klatovy

Obsluha expedice+údržba obalovny

19.01.2019
detail práce »


Způsob hlášení uchazečů: - telefonicky: +420 724 325 789 - e-mailem: daniel.skachc@strabag.com - zaslání strukturovaného životopisu Náplň práce: činnost související s evidencí materiálu (vážení a příjem), jednoduchá administrativní činnost, práce s PC, práce vykonávané na základě příkazu nadřízeného pracovníka, komunikace s ostatními pracovníky a...

Místo: Dolní Rychnov

Pomocný pracovník obchodního provozu

19.01.2019
detail práce »


MVP: Celetná 592/23, 110 00, Praha 1 Kontakt: P. Ho The Sao, tel.: +420 773 295 726 PO-ČT 10-14 hod., osobní kontakt po předchozí telefonické domluvě: Prodejna Anna Ho s.r.o. - Market Celetná 592/23, 110 00, Praha 1 Pondělí – Čtvrtek 10:00 – 14:00. Náplň práce: • administrativní podpora vedení prodejny smíšeného zboží, • opatřování zboží bezpečnostními...

Místo: Praha

Obchodně administrativní pracovník - konzultant

18.01.2019
detail práce »


Hledám lidi se skutečným zájmem o oblast obchodu a financí na pozici poradce. Náplní práce je tvorba finančních portfolií a jejich následný servis. Poradcům pro své klienty umožňuji vybírat finanční nástroje dle opravdových a reálných potřeb klienta, nepreferuje žádného z partnerů a nevytváří s nimi nestandardní neprůhledné produkty. Budete pečovat...

Místo: Praha

Vedoucí údržby

18.01.2019
detail práce »


PRACOVIŠTĚ Kroměříž - Náplň práce: TPM - správa dat, vyhodnocování, správa technické evidence a dokumentace strojů a zařízení, zodpovědnost za řízení a organizaci údržby, hodnocení a řízení pracovníků údržby, rozdělování úkolů a kontrola jejich plnění, řízení prováděných oprav, plánování preventivní údržby, administrativní činnost a práce s technickou...

Místo: Kroměříž


Administrativní pracovník/ce se znalostí účetnictví a aktivní AJ

18.01.2019
detail práce »


Pro pracoviště v Kroměříž hledáme uchazeče na pozici administrativní pracovník/ce se znalostí účetnictví - NÁPLŇ PRÁCE: zpracování účetnictví, vystavování faktur, evidence faktur, komunikace s dodavateli a odběrateli - POŽADAVKY: Vzdělání ekonomického směru, organizační zdatnost a znalost, AJ podmínkou, pro zákaznické zaměření s orientací na výsledek,...

Místo: Kroměříž

Administrativní pracovník/-ice

18.01.2019
detail práce »


Kontakt zasláním životopisu na e-mail jan.smola@pzp.cz nebo telefonicky PO-PÁ od 8:00 do 15:00 hod. - znalost práce na PC (MS Office) - řidičský průkaz sk. B - časová flexibilita - praxe s prací v informačním podnikovém systému výhodou - zadávání a údržba dat informačního systému, administrativní práce - příspěvek na stravování - stravenky, příspěvek...

Místo: Dobruška

ADMINISTRATIVNÍ/MARKETINGOVÝ PRACOVNÍK

18.01.2019
detail práce »


Základy PC, cizí jazyk výhodou. Náplň práce: administrativní a marketingová činnost. Pružná pracovní doba

Místo: Třebíč

Administrativní pracovník/pracovnice

18.01.2019
detail práce »


Požadavky: minimálně středoškolské vzdělání technického směru nebo ekonomické s praxí v oboru, NJ slovem i písmem, znalost práce na PC, komunikativnost, samostatnost. Náplň práce: sestavování kalkulací, komunikace se zákazníky, řízení projektů. Nabízíme: práci ve stabilní firmě, příspěvek na stravování. Životopisy zasílejte na adresu:...

Místo: Domažlice

Administrativní pracovník/ce

18.01.2019
detail práce »


Pracoviště: Technologická č.p. 861/18, Olomouc. Vyhrazeno pro OZP. Nástup možný ihned. Požadavky: SŠ vzděl. s maturitou, velmi dobrá znalost práce na PC. Zkrácený úvazek: 4 - 6 hod./den. Pracovní doba od 8:00 hod. První kontakt je možný POUZE telefonicky nebo mailem.

Místo: Olomouc

Administrativní pracovník/ice

18.01.2019
detail práce »


Doporučenku ÚP uplatnit u zaměstnavatele po předchozí telefonické domluvě na č. 474 316 502 v době PO-PA od 9,30 do 14,30 hod. Ostatní zájemci volat a domluvit pohovor tel.č. 474 316 502 v době PO-PA od 9,30 do 14,30 hod. nebo zaslat strukturovaný životopis na e-mail: hanzlikova@bestcasing.com Místo výkonu práce: BEST CASING s.r.o., Průmyslová...

Místo: Klášterec nad Ohří


ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/-ICE

18.01.2019
detail práce »


ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/-ICE - internetový obchod se spodním prádlem - PP na dobu neurčitou, nástup možný ihned, možnost zkráceného úvazku, DPP, DPČ - Náplň práce: fakturace, popisy k porduktům, příspěvky na facebook, činnosti s pojené s chodem e-shopu - Výhodou: znalost psaní na stroji - Nabízíme: pracovní dobu od 7:00 do 15:30, možnost zkráceného...

Místo: Chlumec nad Cidlinou

Asistentka ředitele společnosti

18.01.2019
detail práce »


NÁPLŇ PRÁCE - pracovník na této pozici • je organizační a administrativní podporou ředitele společnosti • připravuje podklady pro jednání, zápisy z jednání • organizuje kalendář ředitele • komunikuje s centrálou i se zahraničními sesterskými společnostmi • zajišťuje catering, ubytování, letenky pro zahraniční návštěvy, péči o zasedací místnosti • nese...

Místo: Klatovy

Nalezené stránky:  12 ...11další »