Nabídka práce, volná pracovní místa, nové zaměstnání.
Plný nebo částečný úvazek. V celé ČR.

Práce pro obyčejné lidi.

Rychlá nabídka práce:

Odkazy, které se hodí při hledání práce:



Hledaná práce (název práce nebo obor nebo pozice):

Podrobnější hledání

Výsledky hledání práce

Celkem nalezeno 332 pracovních míst vyhovujících podmínce.

Nalezené stránky:  12 ...12další »

Rozpočtář/ka, administrativní pracovník/ce

17.11.2018
detail práce »


Náplň práce: rozpočty, příprava veřejných zakázek, administrativa. Nástup možný ihned. První kontakt: telefonicky (8-16 h.), popř. emailem.

Místo: Rožnov pod Radhoštěm

Administrativní pracovník + účetní

17.11.2018
detail práce »


Způsob kontaktu: - osobně : OU Vřesová - e-mailem: ouvresova@ouvresova.cz - telefonicky: po-pá od 8:00 - 14:00 352 665 407 - na výběrovém řízení : od 13.11 do 30.11 OU Vřesová po-pá 8:00 - 14:00 Požadavky: - ŘP. skupiny B - práce s PC word nejlépe programem Fenix - ochota dále se vzdělávat - příjemné vystupování Podání přihlášky na výběrové řízení...

Místo: Vřesová

Administrativní pracovník/ice

17.11.2018
detail práce »


Kontakt zasláním životopisu na e-mail kosinova@variotec.cz, telefonicky nebo osobně na pracovišti PO-PÁ od 7:00 do 14:00 hod. - PP na dobu určitou 1 rok (zástup za MD) - znalost AJ nebo NJ výhodou - znalost programu Helios ORANGE výhodou - administrativní práce na PC - zadávání a administrativa zakázek pro výrobu - komunikace se zákazníky - vystavování...

Místo: Týniště nad Orlicí


Všeobecný administrativní pracovník/ce / asitent/ka

17.11.2018
detail práce »


z: 16.11.2018 Rozšiřujeme tým - hledáme administrativního pracovníka do zaběhlého eshopu. Nabízíme stabilní zaměstnání v neustále se rozrůstající firmě, práci pouze na ranní směnu s pracovní dobou od 7:30 do 16:00 hod, do budoucna možnost kariérního postupu. Práce je vhodná i pro šikovné absolventy. Požadujeme pečlivost, přesnost a zodpovědnost při...

Místo: Nový Jičín

ADMINISTRATIVNÍ/VEDOUCÍ PRACOVNÍK-CE, PŘÍPRAVA PRÁCE PRO LAKOVNY A TRYSKAČ

17.11.2018
detail práce »


C04 z:9/5/2018 a:16/11/2018 Náplň práce: 50% pracovní doby v kanceláři, 50% na dílně - příjem zakázek měření m2, rozdělování práce na dílně, zpracovávání došlé dokumentace - dodací listy, výkresy, objednávání materiálu potřebného pro lakovnu, vypracování cenových nabídek, zadávání dat do PC a ostatní pomocné práce pro zajištění chodu výroby a lakovny. Kontakt...

Místo: Pržno

Řidič/ka osobního manažer.vozidla - pomocný/á administrativní pracovník/ce

17.11.2018
detail práce »


Pracoviště: Slezská Ostrava Kontakt: prosíme, netelefonujte!!! Zájemci splňující požadované podmínky zašlou svůj životopis s fotografií a motivačním dopisem na e-mail: riedlova@scomplet.cz s uvedením telefonního kontaktu na sebe a do předmětu napsat název profese. Děkujeme za pochopení. Vybrané uchazeče budeme v nejbližší době kontaktovat. Požadujeme:...

Místo: Ostrava

Administrativní pracovník/ce - asistent/ka

17.11.2018
detail práce »


Pracoviště: Slezská Ostrava Kontakt: pouze emailem - prosíme, netelefonujte!!! Zájemci splňující požadované podmínky zašlou svůj životopis s fotografií a motivačním dopisem na e-mail: riedlova@scomplet.cz s uvedením telefonního kontaktu na sebe a do předmětu napsat název profese. Děkujeme za pochopení. Vybrané uchazeče budeme v nejbližší době kontaktovat. Požadujeme:...

Místo: Ostrava

Pomocný administrativní pracovník/ce v obchodě

17.11.2018
detail práce »


Pracoviště: Wilsonova 3991/20, 695 01 Hodonín. Náplní práce jsou z 90% pomocné administrativní práce. Nutná uživatelská znalost práce na PC - práce s MS OFFICE, OpenOffice, práce s obrázky a fotkami, logické myšlení, zodpovědnost a pečlivost. Náplň: jednoduchá obsluha eshopu - kopírování produktů, vepisování do tabulek, vkládání fotografií, úprava textu...

Místo: Hodonín

Provozní administrativní pracovník/ce

17.11.2018
detail práce »


Pracoviště: tř. Kosmonautů č.p. 989/8, Olomouc. Nástup 1.1.2019 nebo dle dohody. Požadavky: min. střední ekonomická škola s maturitou, praxe min. 5 let, ŘP sk. B, pokročilá znalost práce na PC. Náplň práce: personální administrativa, obchodní dopisy, OBP a PO - administrativa, podkladní doklady - administrativa. Pracovní doba: 7:00 - 15:00 hod. Nabízíme:...

Místo: Olomouc

ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/-CE

17.11.2018
detail práce »


ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/-CE V případě zájmu kontaktujte paní Alenu Barkovou na emailové adrese:fakturace@ekolservis.cz nebo telefonicky na čísle: 736 114 214 (6.30 - 14.30 hod.) Požadavky: pokročilé uživatelské znalosti MS Office,výhodou znalost účetního programu Pohoda , samostatnost , ekonomický rozhled, logické myšlení, zodpovědný přístup k...

Místo: Nová Paka


ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/-ICE

17.11.2018
detail práce »


ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/-ICE - internetový obchod se spodním prádlem - PP na dobu neurčitou, nástup možný ihned, možnost zkráceného úvazku - Náplň práce: fakturace, popisy k porduktům, příspěvky na facebook, činnosti s pojené s chodem e-shopu - Výhodou: znalost psaní na stroji - Nabízíme: pracovní dobu od 7:00 do 15:30, možnost zkráceného úvazku -...

Místo: Chlumec nad Cidlinou

Obchodní manažer/ka - teamleader

17.11.2018
detail práce »


Pracoviště: Vratimovská 624/11, Ostrava - Kunčičky Kontakt: zájemci zasílejte prosím své životopisy na libor.david@sms-as.eu Jsme stabilní firma na trhu s financemi a hledáme obchodního manažera, který bude aktivně řešit portfolio klientů a pečovat o ně. Dále se bude aktivně věnovat náboru nových spolupracovníků, jejich školení a rozvoji teamu. Práce...

Místo: Ostrava

Administrativní pracovník/ice, účetní

17.11.2018
detail práce »


Požadujeme: vzdělání střední odborné s maturitou, znalost podvojného účetnictví a skladového hospodářství, znalost účetního programu ABRA FlexiBee výhodou, odborná znalost spojovacího materiálu výhodou, řidičský průkaz sk. B, trestní bezúhonnost, pracovitost, samostatnost, zodpovědnost, spolehlivost a pečlivost. Náplň práce: vedení podvojného účetnictví,...

Místo: Jihlava

PRACOVNÍK/NICE V ODDĚLENÍ LOGISTIKY

17.11.2018
detail práce »


Místo výkonu práce: Lidická č.p. 107, Žichlínské Předměstí, 563 01 Lanškroun Požadujeme: - min. středoškolské vzdělání s maturitou - časovou flexibilitu - spolehlivost, důslednost, pečlivost a odpovědný přístup - samostatnost a aktivní přístup - loajalitu a pozitivní přístup k práci - čistý trestní rejstřík Nabízíme - platové ohodnocení závislé na...

Místo: Lanškroun

Pracovník,- ce úklidu

17.11.2018
detail práce »


Jedná se o pravidelný běžný úklid v administrativní budově. Pracovní doba: dopolední hodiny dle domluvy s provozním manažerem. Nutný telefonický kontakt předem v době od 8:00 - 15:00 hodn.

Místo: Humpolec

Úklidový pracovník v administrativních objektech

17.11.2018
detail práce »


místo výkonu práce - Protipožární bezpečnostní systémy s.r.o., Karlovice č.p. 95. Firma PPBS, s.r.o. s provozem v Karlovicích ve Slezsku a Vrbně pod Pradědem s více než 15-ti letou tradicí, hledá úklidového pracovníka v administrativních objektech. Hlásit se na e - mail : marcela.partschova@celsion.eu nebo na tel. č. 727 839 959 Z : 15.11.2018

Místo: Karlovice


Administrativní pracovník/pracovnice - zapisovatel/ka

16.11.2018
detail práce »


Místo výkonu práce Pardubice. Znalost práce s PC, znalost techniky administrativy, psaní hmatovou technikou - všemi deseti, výborná znalost českého jazyka, trestní bezúhonnost. První kontakt: e-mailem. K žádosti připojte: motivační dopis, strukturovaný životopis, neověřenou kopii nejvyššího dosaženého vzdělání.

Místo: Pardubice

Sociální pracovník

16.11.2018
detail práce »


Úřad práce České republiky vyhlašuje výběrové řízení na obsazení služebního místa v souladu s § 178 odst. 1 zákona č. 234/2014 Sb., o státní službě Investiční referent Pracoviště: Krajská pobočka ÚP ČR v Pardubicích, Kancelář krajské pobočky, oddělení majetku a investic Hlavní náplň činnosti: zajišťování přípravy investičních akcí, zpracovávání...

Místo: Pardubice

Pracovník oddělení kontroly

16.11.2018
detail práce »


Pracoviště: Benešov AJ na dobré úrovni. Administrativní práce týkající se kontroly příjmu a expedice výrobků. Tvorba dokumentace k měření a vzorkování dílů. Příspěvek na stravování. První kontakt telefonicky nebo e-mailem.

Místo: Benešov

Administrativní pracovník, laborant/ka

16.11.2018
detail práce »


První kontakt: e-mailem Hledáme administrativního pracovníka, laboranta na provádění odběru a evidenci vzorků, provádění laboratorních analýz (jednoduché analytické zkoušky) a zpracování výsledků, kontrolu pracovního prostředí. Výhodou středoškolské vzdělání chemického, potravinářského nebo zdravotnického zaměření. Znalost práce na PC, pečlivost, samostatnost,...

Místo: Veverské Knínice

Administrativní pracovník / Celní deklarant/ka

16.11.2018
detail práce »


Naše společnost Celní jednatelství Zelinka s.r.o. se zabývá komplexními službami pro subjekty zahraničního obchodu se zbožím. Jedná se zejména o služby celního jednatelství, tzn. realizace celního řízení v souvislosti s dovozem, vývozem a tranzitem zboží. Pokud máte praxi v oboru, Vaše dovednosti a znalosti budou náležitě odměněny. Pokud nemáte praxi...

Místo: Kutná Hora

ASISTENT /ka SALES & MARKETING

16.11.2018
detail práce »


Imperial Karlovy Vary a. s., významná česká lázeňská hotelová společnost hledá nového spolupracovníka nebo spolupracovnici na pozici: ASISTENT /ka SALES & MARKETING Požadujeme: * středoškolské vzdělání s maturitou * práce na PC (pokročilá úroveň - Outlook, Word, Excel) * základní znalost NJ, nebo RJ či AJ * příjemný vzhled a vystupování * organizační...

Místo: Karlovy Vary


SOCIÁLNÍ PRACOVNÍK/CE

16.11.2018
detail práce »


SOCIÁLNÍ PRACOVNÍK/CE Kontakt: pí Ing. Daniela Zemanová, DiS., tel.: 724 756 565, e-mail: d.zemanova@gopala-ops.cz Nabízíme: - zajímavou práci v rozvíjející se neziskové společnosti zaměřené na dluhové a právní poradenství - práce v kanceláři i v terénu (Karlovarský kraj) - zaškolení - absolvování potřebných kurzů a školení - 5 týdnů dovolené Požadujeme:...

Místo: Nejdek

ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/CE (DPP)

16.11.2018
detail práce »


A16 z:5/4/2018 (DPP) a:15/11/2018 Náplní práce je zajištění prezentace na sociálním autu. Pracovní doba pondělí až pátek. Nástup na pracovní směnu v 8.00 hod. Kontakt telefonicky, e-mailem viz výše. Pružná pracovní doba

Místo: Frýdek-Místek

Administrativní pracovník/ce

16.11.2018
detail práce »


NÁPLŇ PRÁCE: administrativní práce na PC (přepis textu, tabulky, evidence, apod.) POŽADAVKY: psaní "všemi deseti", pečlivost, pracovitost, zodpovědnost, spolehlivost, vzdělání ekonomického směru a AJ výhodou NABÍZÍME: malá rodinná firma, vhodné i pro absolventy. KONTAKT: telefonicky (8-15h), e-mailem

Místo: Polička

Administrativní pracovník/pracovnice

16.11.2018
detail práce »


O společnosti AWEC NORTH s.r.o. Jsme rychle rostoucí společnost, našim předmětem podnikání je velkosériová výroba hliníkových komponentů pro automotive. Pracovní náplň: -Administrativní práce - práce s PC, zpracování, zadávání a přepisování dat -Formátování dokumentů -Správa emailové komunikace -Vyřizování pochůzek -Správa kalendáře -Zadavání dat z...

Místo: Stráž pod Ralskem

Administrativní pracovník

16.11.2018
detail práce »


První kontakt: e-mailem nebo telefonicky Hledáme administrativního pracovníka pro vedení evidence materiálů. Požadujeme práci na PC, řidičský průkaz skupiny B. Pečlivost, spolehlivost, zodpovědnost. Nástup ihned. Pracovní poměr na dobu určitou 1 roku s možností prodloužení. Zaměstnanecké výhody: Příspěvek na stravování, tři dny sick day Veverské...

Místo: Veverské Knínice

Administrativní pracovník - ce - asistentka

16.11.2018
detail práce »


ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK - CE - ASISTENTKA - znalost práce na PC, znalost NJ na komunikativní úrovni, spolehlivost, samostatnost, nástup možný ihned , možnost úpravy pracovního úvazku, vhodné i pro OZP Kontakt možný i na e-mail: porompka@eore.cz.

Místo: Trutnov


Administrativní pracovník/ce

16.11.2018
detail práce »


ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/CE Krásná prodejna přírodního kamene s mladým kolektivem hledá do týmu posilu pro plnění e-shopu a komunikace se zákazníky. POŽADUJEME: dobrý písemný projev, zodpovědnost, samostatnost, komunikativnost, pečlivost a schopnost samostatné práce. Výhodou znalost Microsoft Office, e-shoppového prostředí a systém Pohoda. NABÍZÍME:...

Místo: Valašské Meziříčí

ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/-CE

16.11.2018
detail práce »


41100 Všeobecní administrativní pracovníci ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/-CE - Místo výkonu práce: Dlouhá č.p. 101/13, 500 03 Hradec Králové - PP na dobu neurčitou, nástup možný ihned - Požadujeme: práci s PC, znalost SW ARCHICAD, znalost angličtiny výhodou, řidičský průkaz skupiny B výhodou - Nabízíme: zajímavou a tvůrčí práci, kariérní růst, osobní...

Místo: Hradec Králové

Nalezené stránky:  12 ...12další »