Nabídka práce, volná pracovní místa, nové zaměstnání.
Plný nebo částečný úvazek. V celé ČR.

Práce pro obyčejné lidi.

Rychlá nabídka práce:

Odkazy, které se hodí při hledání práce:



Hledaná práce (název práce nebo obor nebo pozice):

Podrobnější hledání

Výsledky hledání práce

Celkem nalezeno 404 pracovních míst vyhovujících podmínce.

Nalezené stránky:  12 ...14další »

Referent/ka logistiky

21.07.2018
detail práce »


O společnosti AWEC NORTH s.r.o. Jsme rychle rostoucí společnost, našim předmětem podnikání je velkosériová výroba hliníkových komponentů pro automotive. Popis pracovní pozice: - Administrativní práce spojené logistikou - vedení evidencí, skladových listů, denní inventury, komunikace se zákazníkem a dodavateli, příprava dokumentů z oblasti logistiky,...

Místo: Stráž pod Ralskem

ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK - EKONOM/KA

21.07.2018
detail práce »


Hlavní oblasti zodpovědnosti: – sledování a vyhodnocování firemní ekonomiky – ekonomicko-analytické rozbory – sledování rentability zakázek a dalších ekonomických ukazatelů – asistence při plánovací činnosti, při přípravě a zpracování hospodářského plánu společnosti – hlídání cash fow – tvorba, kontrola před a pokalkulací projektů, kontrola nákupu a...

Místo: Třebíč

Administrativní pracovník/ce

21.07.2018
detail práce »


Z:20.7.2018. Místo výkonu práce Odry. Požadujeme: SŠ vzdělání nejlépe ekonomického nebo obchodního směru, znalost práce na PC, samostatnost, spolehlivost. Životopisy zasílejte na uvedenou emailovou adresu. Nástupní mzda 15.000 až 19.000 dle pracovních zkušeností. Nástup ihned nebo dle dohody.Náplň práce: Asistentské práce, archivace, běžná administrativa,...

Místo: Odry


VŠEOBECNÝ/-Á ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/-ICE

21.07.2018
detail práce »


VŠEOBECNÝ/-Á ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/-ICE Náplní práce jsou administrativní a personální činnosti, komunikace s obchodními partnery a klienty a asistence paní ředitelce. Požadujeme zodpovědnost, odolnost vůči stresu, znalost práce na PC, dobrý písemný projev, týmovou spolupráci. Pozice je vhodná i pro absolventy/-tky vysokých škol. V případě...

Místo: Jičín

ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/CE

21.07.2018
detail práce »


znalost práce na PC, znalost účetnictví výhodou, hlásit se osobně v pondělí a ve středu v době 8.00-11.30 hod. v kanceláři v budově Finančního úřadu, 6. patro kanc.č 604, ul. 1. máje 97/25, Liberec III, popř. předem telefonicky

Místo: Liberec

Asistent/ka - Administrativní pracovník/pracovnice

21.07.2018
detail práce »


O společnosti AWEC NORTH s.r.o. Jsme rychle rostoucí společnost, našim předmětem podnikání je velkosériová výroba hliníkových komponentů pro automotive. Pracovní náplň: -Administrativní práce - práce s PC, zpracování, zadávání a přepisování dat -Formátování dokumentů -Správa emailové komunikace -Vyřizování pochůzek -Správa kalendáře -Zadavání dat z...

Místo: Stráž pod Ralskem

Administrativní pracovník

21.07.2018
detail práce »


znalost práce s PC - MS Office, dobrá znalost německého jazyka, min.praxe 2 roky

Místo: Klatovy

Administrativní pracovník/ce

21.07.2018
detail práce »


První kontakt e-mailem Náplň práce: Zpracování pošty, telefonická komunikace s klienty, soudy a úřady. Tvorba dokumentů a práce s interním systémem. Požadujeme: středoškolské vzdělání, znalost práce na PC (Word, Excel, Outlook). Podmínkou je perfektní znalost ČJ+ukrajištiny+ruštiny slovem i písměm. Nabízíme: práci na HPP, zázemí rychle se rozvíjející...

Místo: Brno

Administrativní pracovník/ce

21.07.2018
detail práce »


místo výkonu práce: Praha kontakt: Hanzlíková Ivana, tel.: 774954211, e-mail: ivanahansli@seznam.cz administrativní pracovnice výpis z RT

ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/CE

21.07.2018
detail práce »


Náplň práce: zpracování daňové evidence pro účely DPH, podávání přiznání k DPH, komunikace s klienty, spolupráce s ostatními pobočkami společnosti Požadavky: základní znalost účetnictví a oblasti DPH, znalost francouzského jazyka alespoň na úrovní A2, znalost agnlického jazyka na úrovni B1, znalost práce na PC, zodpovědnost, pečlivost, příjemné vystupování Zaměstnanecké...

Místo: České Budějovice

ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/CE

21.07.2018
detail práce »


ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/CE Kontakt: pí Myronchuk Yana, tel.: 608 282 548, e-mail: europetravelling.cz@gmail.com Požadujeme znalost RJ, ukrajinština výhodou. Řidičský průkaz skupiny B.

Místo: Karlovy Vary

Administrativní pracovník/ce, obsluha váhy

21.07.2018
detail práce »


POŽADAVKY: ŘP"B", základy účetnictví, znalost MS Office (excel, word) Pracovní doba: PO - PÁ 7:30-17:00 hod. KONTAKT: Pinďák Petr, tel.: 606694777, e-mail: pindak.petr@rpmservice.cz

Místo: Volyně

ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/-CE VE SKLADU

21.07.2018
detail práce »


KO: Maislová Milena, tel.: 553 624 004, volejte po - pá: 6:00 - 13:00 hod, e-mail: info@cedarcervenka.cz. Vzdělání nerozhoduje, spolehlivost, samostatnost, manuální zručnost. Pracoviště: Opava, pracovní doba od 4,00 - 13,00 hod, nástup ihned. Náplň práce: administrativní úkony spojené se skladovým hospodářstvím a příprava objednávek k vyskladnění.

Místo: Opava

ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/CE PROPAGACE

20.07.2018
detail práce »


Místo výkonu práce: Lesní 474/39, 460 14 Liberec 14. Znalost anglického jazyka podmínkou, znalost latiny výhodou. Zaměstnanecké výhody: stravenky. Zaslat životopis e-mailem. Dvousměnný provoz

Místo: Liberec

Administrativní pracovník/ce - pracovník/ce ORL

20.07.2018
detail práce »


PRACOVIŠTĚ Kroměříž - Provádí administrativní činnost při přijetí a propuštění pacienta. Vede archivaci dokumentace. Objednává pacienty k operacím a do specializovaných poraden a ambulancí. Zajišťuje písemnou, telefonickou i elektronickou komunikaci s pacienty i dalšími stranami. Zpracovává onkologickou, histologickou a komplementární dokumentaci. Zajišťuje...

Místo: Kroměříž


Administrativní pracovník/pracovnice

20.07.2018
detail práce »


PRACOVIŠTĚ Kroměříž - Organizace a administrativní podpora zejména agendy veřejných zakázek a dotačních programů. Agenda registru smluv - SŠ/VŠ vzdělání oboru ekonomického, právního nebo technického, praxe v oblasti výběrových řízení a registru smluv výhodou, výborná znalost práce s PC (MS Office, Excel, Word), samostatný přístup k práci, schopnost...

Místo: Kroměříž

ADMINISTRATIVNÍ A OBCHODNÍ PRACOVNÍK/ -ICE

20.07.2018
detail práce »


ADMINISTRATIVNÍ A OBCHODNÍ PRACOVNÍK/ -ICE POŽADUJEME: - chuť pracovat NÁPLŇ PRÁCE: - administrativní činnost Motivace výdělku. Zaměstnanecké výhody: zvláštní prémie, dovolená navíc, naturální výhody HLÁSIT SE: Miroslava Mgr., e-mail: miroslava.tesarova@generali.com Pružná pracovní doba

Místo: Most

ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/CE

20.07.2018
detail práce »


Náplň práce: práce na PC, administrativní činnost, práce s auty Požadavky: znalost Nj, ŘP sk. B (aktivní řidič/ka) Hlásit se předem telefonicky

Místo: Liberec

Obchodně - administrativní pracovník

20.07.2018
detail práce »


Pracoviště: Vratimovská 624/11, Ostrava - Kunčičky, 719 00 Kontakt: e-mailem: daniel.klein@smsfinance.cz Pracovní náplň: - telefonická i osobní komunikace s klienty - příprava i kompletace dokumentů - spolupráce na vytváření finančního portfólia - administrativní podpora týmu Požadavky: - čistý trestní rejstřík - ŘP - B, aktivní řidič - výhodou -...

Místo: Ostrava

Pomocný administrativní pracovník e-shopu - POUZE OZP

20.07.2018
detail práce »


Pouze OZP Vyřizování e-shopových objednávek a zakázek. Pozitivní přístup k práci, dodavatelům i odběratelům, zodpovědnost, pečlivost. Zkušenosti s e-shopovým prodejem výhodou. Způsob kontaktu: životopisy zasílat na e-mail

Místo: Karviná

ÚČETNÍ - ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/CE

20.07.2018
detail práce »


Požadavky: - vzdělání ÚSO s maturitou, nejlépe ekonomického směru - aktivní znalost podvojného účetnictví ve středně velké firmě - praxe na obdobné pozici min. 1 rok - uživatelská práce na PC, dobrá orientace v MS Office - znalost mzdové agendy, zpracování DPH, kontrolního hlášení, Intrastatu výhodou - řidičský průkaz B - pečlivost, spolehlivost, samostatnost,...

Místo: Liberec


Administrativní pracovník/pracovnice - účetní

20.07.2018
detail práce »


POŽADAVKY: základní znalost účetnictví, znalost práce na PC, samostatnost, flexibilita, komunikativnost, pozitivní přístup NABÍZÍME: PP na dobu určitou, hlavní pracovní poměr, progresivní systém školení, moderní a příjemné prostřední v blízkosti aut. nádraží, příjemný kolektiv a zázemí, obědy dotované firmou, tři dny dovolené navíc, sick days KONTAKT:...

Místo: Svitavy

Účetní/administrativní pracovník

20.07.2018
detail práce »


Komplexní vedení účetnictví obecně prospěšné společnosti - fakturace, pokladna, banka, inventarizace majetku. Sestavování a odesílání účetních uzávěrek. Sestavování rozpočtu a kontrola čerpání. Projektová řízení - rozpočty, vyúčtování. Administrativa. Vedení depozitní pokladny klientů. Požadujeme: odpovědnost, pečlivost, samostatnost, komunikativnost....

Místo: Orlová

PRACOVNÍK/CE VNITŘNÍ SLUŽBY

20.07.2018
detail práce »


Administrativní zpracování zásilek, výprava zásilek, pracovní doba 14,30 - 19,15 Požadavky: SŠ vzdělání s výučním listem, uživatelská znalost práce s PC, aktivní přístup k zadaným úkolům a k jejich plnění v požadované kvalitě, spolehlivost a pečlivost Nabízíme: týden dovolené navíc, stravenky v hodnotě 70 KČ, příspěvky na dětské tábory, volno pro rodiče,...

Místo: České Budějovice

ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK ÚČTÁRNY

19.07.2018
detail práce »


Kontakt:Jindriska@nejlevnejsipneu.cz, prvotní kontakt emailem.Místo výkonu: Praha Zbraslav. Mzda: 28000 hrubého + až 10.000,-osobní ohodnocení Požadujeme: min. SŠ vzdělání nejlépe ekonomického směru- ovšem není podmínkou, i bez praxe. Pracovní náplň: Administrativní práce v účtárně a výpomoc účetním, zpracování faktur, párování faktur, zpracování...

Místo: Praha

Mistr/ová výroby

19.07.2018
detail práce »


Nástup možný IHNED. Náplň práce: Řízení kolektivu pracovníků výrobních dílen (řezárna, lehká mechanika, těžká mechanika, brusírna, do 20 lidí); Rozdělování práce, sledování a moderování toku výroby, sledování termínů; Hospodaření s nástroji a nářadím, řízení údržby a opravy strojního zařízení; Odborná a administrativní podpora procesů ve výrobě; Odhady...

Místo: Přerov

Odborný/-á referent/ka - pracovník/ice přepážky

19.07.2018
detail práce »


Kontakt zasláním životopisu na e-mail andrea.truksova@cpp.cz nebo telefonicky. - sjednávání pojištění včetně zajišťování služeb, vyplývajících z přímého styku s klientem - vyhledávání nových obchodních příležitostí - péče o stávající klienty - administrativní činnost - jednání s obchodními partnery - týden dovolené navíc, sick day, příspěvek na stravování....

Místo: Kvasiny


Vedoucí pobočky

19.07.2018
detail práce »


Firma Svět oken s.r.o., přijme do svého kolektivu VEDOUCÍ POBOČKY. Požadavky: - SŠ vzdělání - obchodní nadání s orientací na výsledek - samostatnost, komunikativnost - znalost práce na PC - praxe v oboru a administrativě výhodou Náplň práce: - administrativní činnost - evidence nabídek a poptávek - kalkulace nabídek Nabízíme: - odpovídající platové...

Místo: Nymburk

Nalezené stránky:  12 ...14další »