Nabídka práce, volná pracovní místa, nové zaměstnání.
Plný nebo částečný úvazek. V celé ČR.

Práce pro obyčejné lidi.

Rychlá nabídka práce:

Odkazy, které se hodí při hledání práce:



Hledaná práce (název práce nebo obor nebo pozice):

Podrobnější hledání

Výsledky hledání práce

Celkem nalezeno 393 pracovních míst vyhovujících podmínce.

Nalezené stránky:  12 ...14další »

Přípravář elektro

20.01.2018
detail práce »


- vzdělání technického směru, ideálně v oboru elektro, dobré komunikační schopnosti, znalost cizího jazyka AJ, RJ, NJ výhodou, logické uvažování, samostatný a aktivní přístup k řešení úkolů - pracovník technického oddělení a přípravy výroby pro přípravu zakázek silnoproudých nebo slaboproudých elektroinstalací (zakázky typu administrativní budovy, nemocnice,...

Místo: Havlíčkův Brod

Servisní a montážní pracovník/ce

20.01.2018
detail práce »


Jedná se o dohodu o provedení práce (brigáda) !!! Místo výkonu práce: Chebsko. Nástup možný ihned. Výše odměny z DPP: 100,- Kč/hod až 130,- Kč/hod. Náplň práce: montáž a servis měřidel, základní administrativní činnost. Požadujeme: manuální zručnost, dochvilnost, spolehlivost, řidičský průkaz sk. B, uživatelská znalost práce na PC, čistý trestní rejstřík....

Místo: Cheb

Zastupující pracovník/ce poboček

20.01.2018
detail práce »


místo výkonu práce:Žatecká č.p. 13, Louny Požadavky: Ukončené středoškolské vzdělání, logické a technické myšlení, znalost práce na PC, řidičský průkaz skupiny B - aktivní řidič, komunikativnost, příjemné vystupování, spolehlivost, pečlivost, samostatnost, perfektní zdravotní stav. Náplň práce: Zastupování pracovnic na všech pobočkách společnosti...

Místo: Louny


Administrativní pracovník/pracovnice

20.01.2018
detail práce »


Místo výkonu práce: Družstevní č.p. 300/7, Děčín X-Bělá, 405 02 Děčín 2 Požadavky: Orientace v administrativní oblasti, pečlivost, bezúhonnost, zkušenosti s internetem, svědomitost, ochota pracovat a učit se nové věci. Orientace na detail, schopnost komunikace s lidmi a s institucemi. Základní znalost účetnictví, orientace v těchto oblastech při...

Místo: Děčín

Administrativní pracovník

20.01.2018
detail práce »


Jedná se o práci na PC a práci na prodejně. Nutná znalost základního účetnictví a českého jazyka. Kontakt: telefonicky 773981251 nebo e-mailem j.lazar@jml-uni.cz

Místo: Jesenice

Administrativní pracovník

20.01.2018
detail práce »


Výkon práce Lubenec, Karlovarská 146 stomatologická ordinace jazyková vybavenost - znalost anglického, německého a ruského jazyka prémie Zájemci hlaste na email: jana.kouklova@seznam.cz nebo tel. 775 369 874, osobně na uvedené adrese Pružná pracovní doba

Místo: Lubenec

ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/-ICE

20.01.2018
detail práce »


Aktualizace 19. 1. 2018, 13. 12. 2017, 16. 10. 2017 Požadujeme - znalost maďarského jazyka slovem i písmem, uživatelská znalost práce na PC, samostatnost, zkušenosti se správou e-shopu výhodou, dobré komunikační schopnosti. Pracovní doba Po-Pá 7:00 - 15:00. Životopis zaslat na e-mailovou adresu: info@n5k.cz Pracoviště: Jablunkov

Místo: Jablunkov

Administrativní pracovník obchodního oddělení

20.01.2018
detail práce »


místo výkonu práce:Žatec, Chomutovská 3239 přijímání objednávek, zpracování podkladů pro výrobu zakázek, fakturace zakázek, vedení pokladny, místo vhodné pro OZP, pobídkové odměny kontakt:tel.: 602549275, e-mail: jiri.havlicek@email.cz pobídkové odměny, osobně na adrese Chomutovská 3239 Žatec

Místo: Žatec

Administrativní pracovnice

20.01.2018
detail práce »


místo výkonu práce: průmyslová zóna Triangle Žatec Pro podporu personálního oddělení hledáme vhodné kandidáty/tky na pozici administrativní pracovník. Požadujeme: *SŠ s maturitou nebo SOU,Znalost práce na PC *Velmi dobrá znalost MS excel.AJ výhodou.Časová flexibilita.Řidičský průkaz sk. B výhodou Nabízíme:Perspektivní a stabilní zaměstnání *Stravenky,...

Místo: Bitozeves

Administrativní pracovník

20.01.2018
detail práce »


místo výkonu práce: Žatec Pracovníka do administrativy na zadávání objednávek. Přijmeme pečlivého, řádného a s chutí pracujícího zaměstnance do administrativy. Spolehlivost, zodpovědnost a loajálnost samozřejmostí. kontakt: tel.: 604978199, e-mail: ctscz@ctscz.cz

Místo: Žatec


Administrativní pracovník/pracovnice

20.01.2018
detail práce »


Místo výkonu práce: Jiříkov, Mánesova č.p. 154/16. Požadavku: Dobrá znalost NJ slovem i písmem, praxe v administrativě výhodou, dobrá znalost práce s PC, organizační schoponosti, flexibilita, spolehlivost a samostatnost. Kontakt: na e-mail personalni@pdzsro.com

Místo: Jiříkov

Všeobecný/á administrativní pracovník/ce

20.01.2018
detail práce »


Uchazeč/ka musí mít sníženou pracovní schopnost - držitel částečného invalidního důchodu! Přijmeme do trvalého zkráceného pracovního poměru na dobu neurčitou pomocnou pracovnici/pracovníka v obchodním provozu. Jedná se o administrativní práce (vystavení prodejního dokladu na PC, příjemky, objednávky zboží), komunikace se zákazníky o stavu jejich objednávek,...

Místo: Černá Hora

ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK, PRACOVNICE - ADMINISTRACE VÝROBY OBCHODNÍCH VZORKŮ

20.01.2018
detail práce »


Evidence objednávek obchodních vzorků, potvrzování termínu výroby, vedení evidence odeslaných vzorků, výpočet ceny vzorku, Příspěvek na obědy, obědy ve firmě, roční bonusy kontakt: telefonicky od 8.00 do 15.00 hod.,

Místo: Lomnice nad Popelkou

Administrativní pracovník/ce

20.01.2018
detail práce »


Místo výkonu práce: Nádražní 157/532, Moravská Ostrava Kontakt pouze e-amilem: personal.jpm@seznam.cz Náplň práce: Administrativní činnost, vedení vozoveého parku, práce na PC - MS Office. Pracovní doba: Po-Pá 7.30 - 16.00 hod. Požadavky: Dobrá znalost MS Office s důrazem na Excel, vysoké pracovní nasazení, pečlivost, spolehlivost, velmi dobré komunikační...

Místo: Ostrava

ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/-ICE

20.01.2018
detail práce »


ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/-ICE - PP na dobu neurčitou, nástup možný ihned, zkrácený úvazek 30 hod. týdně (pracovní doba 10 - 16 hod.) - Náplň práce: administrativní činnost na recepci účetní firmy, vyřizování telefonátů, došlá odeslaná pošt, kontakt s úřady (fin. úřad, pošta), zakládaní dokumentů, kontakt s klienty, zajišťování provozního materiálu -...

Místo: Hradec Králové

Administrativní pracovník/pracovnice

20.01.2018
detail práce »


MÍSTO VÝKONU PRÁCE: Adámkova tř. 190, Hlinsko NÁPLŇ PRÁCE: Jsme mladá dynamicky se rozvíjející společnost, která se snaží být vždy o krok napřed. Zajímáme se o dění v oblasti propagace a marketingu a snažíme se nabídnout právě to, co si trh žádá. Zajišťujeme nejvýhodnější propagaci na sociálních sítích, kterou firmy chtějí a potřebují. Dodáváme reálné...

Místo: Hlinsko


Administrativní pracovník/pracovnice

20.01.2018
detail práce »


Pracoviště: Brněnská č.p. 404/57, Olomouc. Společnost Moto Morava s.r.o., hledá vhodného uchazeče na pozici Asistent/Asistentka prodeje. Náplň práce: - Administrativa spojená s prodejem - Marketing pro naši značku - Spolupráce s prodejci Požadujeme: - Ukončené SŠ vzdělání - Praxe na obdobné pozici výhodou - Znalost z oblasti marketingu - není podmínkou -...

Místo: Olomouc

Pracovník/ce pobočky

20.01.2018
detail práce »


Životopisy zasílejte výhradně na e-mail: prace@oknamacek.cz, do předmětu e-mailu napište BRNO. K výběrovému řízení budou pozvaní vybraní uchazeči. Požadavky: Ukončené středoškolské vzdělání, logické a technické myšlení, znalost práce na PC, komunikativnost, profesionální a příjemné vystupování, spolehlivost, pečlivost, samostatnost a zodpovědnost. Náplň...

Místo: Brno

Pracovník/ce zákaznické podpory

20.01.2018
detail práce »


Profil zaměstnance: - minimálně SŠ vzdělání, VŠ vzdělání výhodou - prezentační a komunikační dovednosti, reprezentativní vystupování - odpovědnost, samostatnost, loajalita - znalost v oblasti obchodu energií výhodou - znalost zákona 134/2016 Sb., o veřejných zakázkách výhodou - vysoká úroveň sebeřízení - proaktivní komunikace - dobrá znalost práce...

Místo: Mohelnice

Pracovník Turistického informačního centra

20.01.2018
detail práce »


Pracovní poměr: od 1.3.2018, DPP. Pracovní doba (Po-Pá) - září/květen 9-12, 13-15 hod., červen-srpen 9-12, 13-15:30 hod. Dosažené vzdělání : min. ÚSV s maturitou, nutné znát turistické cíle a atraktivity obce Malenice a turistické oblasti Šumavsko. Jazykové znalosti: AJ nebo NJ na komunikativní úrovni, další zanlosti a dovednosti: schopnost samostatné...

Místo: Malenice

Úklidový pracovník/ce

20.01.2018
detail práce »


Pracoviště: Nemocniční 11/3328, Moravská Ostrava Kontakt telefonicky 8-16 hod. na č. 732 180 026 nebo e-mailem: bielsky@ranob.cz Náplň práce: Úklid administrativní budovy ve všední dny v ranních a dopoledních hodinách, komunikace se zákazníkem, vedení výkazové dokumentace. Pracovní doba: 5,00 - 11,30 hod. Požadavky: Vhodná zdravotní stav pro výkon...

Místo: Ostrava

Úklidový pracovník/ce

20.01.2018
detail práce »


VYHRAZENO PRO OZP Požadavky: vzdělání nerozhoduje, manuální zručnost Popis práce: PP na dobu určitou 1 rok, nástup možný ihned, zkrácený úvazek 20 hod/týden, úklid administrativní budovy Kontakt: Továrková Lucie, tel.: 727 809 399, Po-Pá 8-15 hod, e-mail: olomouc@jaspa.cz

Místo: Slavkov u Brna


Odborný administrativní pracovník/ce v IT

19.01.2018
detail práce »


Pracoviště: tř. Kosmonautů č.p. 1288/1, Olomouc. Odborný administrativní pracovník v IT zabezpečuje odborné administrativní a organizační práce. Zajišťuje podklady pro činnost oddělení hlavního architekta. Požadujeme: - SŠ nebo VŠ vzdělání ekonomického nebo IT směru, - všeobecné znalosti a přehled v oboru IT, - kladný vztah k IT, - výborná znalost...

Místo: Olomouc

Asistent/ka obchodního oddělení

19.01.2018
detail práce »


Pokud Vás tato pozice zaujala, zašlete nám strukturovaný životopis (i s fotografií) na adresu zamestnani@kampioffice.cz Přední, český výrobce a velkoobchod kancelářských potřeb (rodinná firma) s více než 20-ti letou tradicí hledá nové kolegy pro organizační a administrativní podporu pracovníků obchodního oddělení. Náplň práce: o telefonická komunikace...

Místo: Brno

NÁVRHÁŘ INTERIÉRŮ

19.01.2018
detail práce »


ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/-ICE Vhodné pouze pro OZP Vytváření návrhů interiérů ve 3D perspektivě, administrativní činnost, tvorba a vedení knihovny interérových prvků, především v oblasti nábytku. HLÁSIT SE: Minaříková, tel.: 608555475 volat Po - Pá 8:00 - 14:00hod., e-mail: minarikova@interyss.cz, osobně na adrese Dolní Litvínov 5

Místo: Litvínov

Administrativní pracovník/ce - asistent/ka

19.01.2018
detail práce »


z: 18.1.2018 Chráněné pracovní místo - OZP. Kontakt: Miloslav Kocián, telefonicky na č.: 777 079 070, písemně na email: m.kocian@irthermic.cz

Místo: Bernartice nad Odrou

Asistentka účetní, administrativní pracovník

19.01.2018
detail práce »


administrativní a pomocné účetní práce, nutná znalost práce na PC a MS Office, prosím zaslat životopis : fakturování@seznam.cz

Místo: Vestec

Pracovník zákaznické podpory

19.01.2018
detail práce »


PRACOVNÍK ZÁKAZNICKÉ PODPORY Požadujeme: komunikační schopnosti, znalost českého jazyka na výborné úrovni, znalost práce s PC - Word, Excel, e-mailový klient, internetový prohlížeč, schopnost vyhledat informace na internetu, vřelý vztah k práci na PC, ochota se učit novým věcem a chuť pracovat, nutná praxe na zákaznické lince. Náplň práce: komunikace...

Místo: Vsetín


Administrativní pracovník/ce

19.01.2018
detail práce »


Pracoviště: ČSA č.p. 730, Velká Bystřice. Nástup možný ihned. Prac. doba: 8:00 - 16:30 hod. Požadavky: vzděl. SŠ s maturitou, ŘP sk. B, znalost AJ podmínkou. Své životopisy zasílejte POUZE na výše uvedený email.

Místo: Velká Bystřice

Asistent/ka a pracovník/ce pro zadávání dat

19.01.2018
detail práce »


Místo výkonu práce: Evropská 2588/33a, 160 00 Praha 6 Kontakt: Poláčková Lucie Mgr., tel.: 777 101 865, e-mail: Lucie.polackova@sophias.cz Pracovní náplň: - Evidence administrativních dokladů a podkladů pro obchodní oddělení - Vkládání, třídění a zpracování dat za jednotlivé týmy, následné zpracování reportů - Zodpovědnost za finální zpracování dat...

Místo: Praha

Nalezené stránky:  12 ...14další »