Nabídka práce, volná pracovní místa, nové zaměstnání.
Plný nebo částečný úvazek. V celé ČR.

Práce pro obyčejné lidi.

Rychlá nabídka práce:

Odkazy, které se hodí při hledání práce:



Hledaná práce (název práce nebo obor nebo pozice):

Podrobnější hledání

Výsledky hledání práce

Celkem nalezeno 384 pracovních míst vyhovujících podmínce.

Nalezené stránky:  12 ...13další »

ZDRAVOTNICKÝ ASISTENT

17.11.2017
detail práce »


Místo výkonu práce: Dům pokojného stáří NADĚJE, náměstí Naděje č.p. 731, Litomyšlské Předměstí, 566 01 Vysoké Mýto Pracovní pozice zdravotní sestry pracující pod odborným dohledem v domově pro seniory. Administrativní úkony, aktivizace klientů,doprovody k lékaři atd. Požadujeme: maturitu na střední zdravotnické škole obor zdravotnický asistent, průkaz...

Místo: Vysoké Mýto

Provozní kvalitáři a operátoři 3D měřícího stroje

17.11.2017
detail práce »


Místo výkonu práce: Přestavlcká č.p. 1474 295 01 Mnichovo Hradiště Prvotní kontakt: telefonicky: 326 706 600, e-mail: kissova@profsvar.cz Požadavky: - SŠ vzdělání technického zaměření - Praxe v oboru kvality ve výrobní (automotive) společnosti podmínkou - Znalost systémů řízení jakosti, nástrojů kvality - Znalost PC, MS Office - Komunikativnost,...

Místo: Mnichovo Hradiště

Administrativní pracovník

17.11.2017
detail práce »


Příjmeme šikovnou uchazeče/ku pro komunikaci s celní správou. Požadujeme preciznost práce s excelovýma tabulkama, flexibilitu. Práce vhodná poze pro OZP/ID.

Místo: Praha


Administrativní pracovník/ce, správce/kyně zubní ordinace

17.11.2017
detail práce »


Jedná se o pozici "administrativní pracovník/ce, správce/kyně zubní ordinace" !!! Místo výkonu práce: Tepelská 867/3a, 353 01 Mariánské Lázně. Pracovní poměr na dobu neurčitou. Zkrácený úvazek 20 hod/týdně. Pracovní doba: Po (6:30-10:30 h), Út (13:00-17:00 h), St (13:00-17:00 h), Čt (6:30-10:30 h), Pá (13:00-17:00 h). Požadujeme: spolehlivost, komunikativnost,...

Místo: Mariánské Lázně

Administrativní pracovník / pracovnice

17.11.2017
detail práce »


Pracovní náplň: objednávková kancelář, práce na objednávkách, přijímání objednávek,zapisování dat do PC. Stálá ranní směna Po - Pá 6:00 - 14:30 hod., po zkušební době bonusy za odvedenou práci, prémie, příspěvky na stravování + příspěvky na penzijní a životní pojištění.

Místo: Kladno

ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK, PRACOVNICE

17.11.2017
detail práce »


*KO: Ing. Bendová Hana, tel.: 602 531 198, životopis zašlete na e-mail: ing.bendova@lqz.cz Komunikativnost. Jedná se o administrativní práce s PC, telefonem, internetem. Pracoviště Opava, nástup ihned.

Místo: Opava

ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/CE

17.11.2017
detail práce »


Pouze pro osoby zdravotně postižené (OZZ, OZP, TZP)- není vhodné pro vozíčkáře Požadujeme: znalost práce na PC Práce v centru Liberce Zkrácený úvazek na 6 hod/den Hlásit se pouze e-mailem - zaslat životopis

Místo: Liberec

Přijímací technik, administrativní pracovník

17.11.2017
detail práce »


Jedná se o práci na pneuservisu, servisu osobních a dodávkových vozidel a lakovny Požadujeme: Středoškolské vzdělání Praxe v oboru opravárenství výhodou Komunikativnost, spolehlivost, pečlivost, zodpovědnost Ochota učit se novým věcem Řidičské oprávnění sk. B Uživatelská znalost práce na PC Náplň práce: Vytváření zakázkových listů k...

Místo: Žďár nad Sázavou

SEKRETÁŘ/KA /ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/CE

17.11.2017
detail práce »


Do Rokytnice nad Jizerou - centrála velkoskladu pracovních pomůcek + železářské maloobchody, sháníme do týmu osobu na výpomoc s administrativní prací. Buď na plný nebo i poloviční úvazek. Co je náplní práce? Psaní faktur, příjem faktur, vedení kancelářské agendy týkající se např. nemovistostí a jejich správy, vyřizování telefonátů, emailů a pošty atd......

Místo: Rokytnice nad Jizerou

Účetní finanční a investiční

17.11.2017
detail práce »


KONT.: CV včetně motivačního dopisu nám prosím zašlete na adresu: info@stenergy.cz. Tel. 222 741 000, 222 741 00. Osobní konzultace bez předchozího vyzvání a domluvení termínu není možná. Pracovní pozice: Samostatná finanční účetní. Náplň práce:1) podpora firemních financí a účetnictví:- zodpovědnost za kompletní vedení a zpracování účetnictví společnosti...

Místo: Praha


Administrativní pracovník/ce

17.11.2017
detail práce »


Jedná se o práce spojené s přípravou výroby, monžno i na 4 nebo 6 hodin. Nabízíme příplatek na stravování. Nástup možný ihned.

Místo: Plzeň

Pracovník denní/noční ostrahy a recepční služby administrativních a průmyslových budov

17.11.2017
detail práce »


Bezpečnostní agentura přijme pro dlouhodobou spolupráci na HPP pracovníka/pracovnici denní/noční ostrahy a recepční služby administrativních a průmyslových budov. Hledáme spolehlivé a zodpovědné uchazeče s příjemným a komunikativním vystupováním. Pracovní místa vyhrazena pro ČID, PID, OZP, ZTP. Podmínkou je věk 20+ a čistý tr. rejstřík. Nástup ihned...

Místo: Zlín

Vedoucí malé provozovny (organizace) oprav

16.11.2017
detail práce »


Auto-elektroservis Tutr ve Velvarech (www.tutr.cz) přijme pracovníka do hlavního pracovního poměru na pozici vedoucího malého kolektivu. Se zaučením na pozici je počítáno. Náplní práce je kontakt s odběrateli i dodavateli – administrativní příjem a výdej oprav, práce s finanční hotovostí, příprava podkladů pro vedení skladové evidence, práce s internetem,...

Místo: Velvary

TECHNIK Kvality - administrativní pracovník

16.11.2017
detail práce »


TECHNIK KVALITY - administrativní pracovník, provádějící kontrolu kvality dílů a procesů ve výrobě plastových dílů pro automobilový průmysl. Zajišťuje požadavky na kvalitu, provádí kvalifikaci operátorů výroby, provádí měření a vyhodnocování výstupů z výroby, zavádí nové výrobky do výroby. Pestrý sortiment výrobků, stále nové činnosti, zajímavé prostředí,...

Místo: Zdíkov

Administrativní pracovník

16.11.2017
detail práce »


Způsob kontaktu uchazeče: - e-mailem: recepce@fornica.cz - telefonicky Lenka Vlasatá 777 287 255 Požadujeme: - počítačové znalosti (email, word, excel, internet), jazyková vybavenost (jeden až dva cizí jazyky), příjemný hlasový projev, týmového hráče, samostatnost, zodpovědnost, loajalitu. Nabízíme: - smlouvu na HPP, práci v příjemné pracovní...

Místo: Sokolov

Administrativní pracovník, lektor

16.11.2017
detail práce »


Místo výkonu práce: Brno letiště Tuřany Požadavky: Jazykové znalosti: Český jazyk - slovem i písmem Ruský jazyk - slovem i písmem Anglický jazyk - slovem i písmem Požadujeme praxi v oboru letectví. Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou Dvousměnný provoz

Místo: Brno


Referent Odboru životního prostředí - pracovník akčního plánu

16.11.2017
detail práce »


Předpoklady pro podání přihlášky: - státní občanství České republiky, u cizích státních příslušníků trvalý pobyt v ČR - věk min. 18 let - svéprávnost - občanská a morální bezúhonnost - ovládání jednacího jazyka Požadavky: -ukončené vysokoškolské vzdělání bakalářského stupně v oblasti přírodních věd nebo s technickým zaměřením - znalost zákona...

Místo: Jeseník

Administrativní pracovník v oblasti zdravotnictví

16.11.2017
detail práce »


MV: Kazaňská 121/1, 102 00 Praha 10 Kontakt: Chlubnová Marianna, tel.: 777122449, e-mail: recepce@keydental.cz Vysokoškolské (lékařské) vzdělání, aktivní znalost anglického a ruského jazyka. Konzultant v oboru stomatologie pro zahraniční klientelu.

Místo: Praha

Administrativní pracovník

16.11.2017
detail práce »


První kontakt e-mailem. Zpracovávání objednávek. Komunikace se zákazníky. Vyřizování e-mailové korespondence. Zaměstnanecké výhody: Prémie Místo výkonu práce: Brněnská 1113, Modřice

Místo: Modřice

Všeobecní administrativní pracovník

16.11.2017
detail práce »


Místo výkonu práce: Opletalova č.p. 1603/57, Nové Město, 110 00 Praha 1 Kontaktní osoba: Dobrova Marina Ing., tel.: +420 773 745 172, e-mail: dobrova.marina@gmail.com Práce v kanceláři a mimo ní, a to je v příslušných úřadech, a různých finančních institucích, práce spojená s častými pracovními cestami do Ruska, proto je velmi žádaná víza do Ruska...

Místo: Praha

Administrativní pracovník/ce

16.11.2017
detail práce »


Pracoviště: Chválkovická č.p. 220/45, Olomouc. Pož.: Vzdělání ÚSO stavebního směru, práce na PC - výborná znalost MS Office, ŘP skupiny B. Vedení provozní evidence, zajištění chodu kanceláře. Zkušenosti ve stavební firmě vítány. Zam. výhody: služební vozidlo, mobilní telefon. Kontakt je možný POUZE e-mailem.

Místo: Olomouc

Administrativní pracovník/ce pro příjem objednávek

16.11.2017
detail práce »


Pozice: administrativní pracovník/ce pro příjem objednávek Požadavky: časová flexibilita, pečlivost, znalost práce na PC. Bydliště v okolí Malé Hraštice výhodou, 1x za 14 dní práce 2 - 3 hodiny o víkendu. Nástup: ihned Mzda: od 20 000,- Kč Kontakt: Kortánová Stanislava, tel.: 318 581 639, e-mail: konopaskova@pekarna-stana.cz Místo výkonu práce: PECU...

Místo: Malá Hraštice


Administrativní pracovník

16.11.2017
detail práce »


místo výkonu práce: Žatec Pracovníka do administrativy na zadávání objednávek. Přijmeme pečlivého, řádného a s chutí pracujícího zaměstnance do administrativy. Spolehlivost, zodpovědnost a loajálnost samozřejmostí. kontakt: tel.: 603919009, e-mail: ctscz@ctscz.cz

Místo: Žatec

Administrativní pracovník/pracovnice

16.11.2017
detail práce »


Náplň práce: výpomoc mezi personální a mzdovou účtárnou Požadavky: vzdělání min. SŠ ekonomického směru Nabízíme: práci ve stabilní firmě, příspěvek na stravování Životopisy zasílejte e-mailem na adresu: svobodova@roc-galvanik.de.

Místo: Domažlice

Administrativní pracovnice nebo pracovník pro vzdělávací projekt

16.11.2017
detail práce »


Pracoviště: Pavelkova č.p. 598/11, Olomouc. Náplň práce: - zajišťování administrativní agendy a vedení evidence úkolů a sledování termínů jejich plnění - evidence došlé a odeslané pošty - pořizování záznamů z porad a jednání včetně přípravy potřebných podkladů a informací - organizování návštěv, porad a školení - plnění operativních úkolů Požadujeme: -...

Místo: Olomouc

ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK - SEKREATÁŘKA / FAKTURANTKA

16.11.2017
detail práce »


Pouze pro osoby zdravotně znevýhodněné a invalidy. Požadujeme samostatnost. Znalost Word, Excel, internet.

Místo: Třebíč

Administrativní pracovník/ce

16.11.2017
detail práce »


Jedná se o jednoduché administrativní práce. Zadávání dat do PC. POŽADAVKY: vzdělání SŠ Pracovní doba 7:30-16hod. KONTAKT: 602 419 006, 602 124 353, e-mail: vindis.ml@vijatrans.cz,

Místo: Krašlovice

ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/-ICE

16.11.2017
detail práce »


Požadujeme - min. SŠ s maturitou stavebního směru. Výhodou - znalost projekčních softwaru AutoCAD, ArchiCAD, ŘP sk. B. Životopis zaslat na e-mailovou adresu: svrcek@drevostavby-morava.com Pracoviště: Třinec Oldřichovice

Místo: Třinec


Pracovník/ce pobočky

16.11.2017
detail práce »


Životopisy zasílejte výhradně na e-mail: prace@oknamacek.cz, do předmětu e-mailu napište BRNO. K výběrovému řízení budou pozvaní vybraní uchazeči. Podmínkou je absolvování vstupního 14-denního školení. Požadavky: Ukončené středoškolské vzdělání, logické a technické myšlení, znalost práce na PC, komunikativnost, profesionální a příjemné vystupování,...

Místo: Brno

Zastupující pracovník/ice poboček

16.11.2017
detail práce »


Místo výkonu práce: Pařížská 1323/2, Ústí nad Labem. Náplň práce: Zastupování pracovnic na všech pobočkách společnosti - v rámci celého území ČR - týdenní přejezdy, spaní. Vytváření cenových nabídek a návrh technického řešení oken na základě poptávky zákazníka, jednání se zákazníky, zajištění chodu pobočky, telefonická a elektronická komunikace se zákazníky...

Místo: Ústí nad Labem

Nalezené stránky:  12 ...13další »