Nabídka práce, volná pracovní místa, nové zaměstnání.
Plný nebo částečný úvazek. V celé ČR.

Práce pro obyčejné lidi.

Rychlá nabídka práce:

Odkazy, které se hodí při hledání práce:



Hledaná práce (název práce nebo obor nebo pozice):

Podrobnější hledání

Výsledky hledání práce

Celkem nalezeno 393 pracovních míst vyhovujících podmínce.

Nalezené stránky:  12 ...14další »

Administrativní pracovník, odd. Validace

17.09.2017
detail práce »


Láká vás práce pro silnou energetickou společnost? Pro našeho významného klienta, neustále se rozrůstající mezinárodní energetickou společnost, hledáme další schopné kandidáty na práci v administrativě. Popis pracovní činnosti: - práce s databází klientů v systému SAP, oblast Validace dat - kontrola smluv, přiřazování plateb. Požadujeme: - vzdělání...

Místo: Ostrava

Pomocný administrativní pracovník

17.09.2017
detail práce »


Nabízíme práci v administrativě, na zkrácený pracovní úvazek, v mezinárodní energetické společnosti! Náplň práce: Oddělení fakturace, práce na počítači. Pracovní doba: Odpolední směny (dle domluvy, cca 15:00 - 19:00hod). Nabízíme: - 73,- čistého/hod - při šikovnosti možnost dlouhodobé spolupráce! Požadujeme: - SŠ vzdělání - znalost práce...

Místo: Ostrava

Vedoucí kanceláře

16.09.2017
detail práce »


Organizování chodu soudní kanceláře. Kompletní zajišťování evidence v soudních rejstřících a návazných evidenčních pomůckách. Administrativní práce se spisem a zjišťování realizace referátů dle pokynů soudců/asistentů/vyšších soudních úředníků. Náležitosti přihlášky jsou: strukturovaný životopis a motivační dopis. Přihlášku je nutno doručit nejpozději...

Místo: Praha


Obchodně-administrativní pracovník

16.09.2017
detail práce »


První kontakt e-mailem nebo telefonicky (pracovní dny 8-18 hod.) znalost práce s PC – internet, outlook, word, excel Místo výkonu práce: Blanenská 1299, 66434 Kuřim

Místo: Kuřim

ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNIK/ICE - FAKTURANT/KA

16.09.2017
detail práce »


Požadujeme: středoškolské vzdělání s maturitou, znalost MS Office, praxe s ekonom. programem Pohoda, znalost podvojného účetnictví, zodpovědnost, spolehlivost, loajalitu, flexibilní přístup, bezúhonnost. Životopis zasílejte na uvedený e-mail.

Místo: Hrdějovice

Administrativní pracovník,obchodní zástupce

16.09.2017
detail práce »


Znalost německého jazyka,práce s PC,spolehlivost Příspěvky na oběd,roční bonusy.po 1.měsíci se mzda zvyšuje, 1.smlouva na 1 rok

Místo: Nové Město na Moravě

RECEPČNÍ, ASISTENT POBOČKY

16.09.2017
detail práce »


Pozice zahrnuje následující činnosti: - administrativní činnost - vyřizování korespondence - příprava podkladů pro ostatní pracovníky pobočky - komunikace s obchodními partnery a klienty - úklid pobočky - plat až 20.000,- Kč hrubého - pracoviště Partners market Semily, Tyršova 27, 513 01 - po zapracování nebo na základě pohovoru je možné uplatnění...

Místo: Semily

Pracovník back-office VHODNÉ PRO OZP

16.09.2017
detail práce »


Náplní práce je administrativní činnost, kancelářské práce, příprava podkladů pro mzdy atp.

Místo: Brno

Provozní pracovník

16.09.2017
detail práce »


Znalost AJ podmínkou. Různorodá činnost dle pokynů zřizovatele školy (provozní práce ve škole) + administrativní asistence zahraničním studentům. Životopisy zasílejte na výše uvedenou emailovou adresu. Pružná pracovní doba

Místo: Neprobylice

TECHNICKO-ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK

15.09.2017
detail práce »


Požadavky: - vzdělání topenařina / elektro / automatizace / strojařina - výhodou (není podmínkou) - praxe v oboru – výhodou (není podmínkou) - cizí jazyk Aj/Nj – výhodou (není podmínkou) - pracovitost, spolehlivost, poctivost, přirozená inteligence - manuální zručnost a cit pro techniku - časová flexibilita - řidičský průkaz B - práce na PC – MS Office Možnost...

Místo: Frýdlant


Pracovník/ce obchodního oddělení

15.09.2017
detail práce »


z:10.4.2017. Popis: - posobní jednání s klienty, - telefonická a emailová komunikace se zájemci o služby, - spolupráce se zkušenými kolegy - práce v teamu, - administrativní činnost a reporting, - vyjednávací a komunikační schopnosti, - schopnost aktivně vyhledávat nové kontakty pro spolupráci, - proaktivní přístup s orientací na zákazníka, - samostatnost. Nabízíme:...

Místo: Kopřivnice

Administrativní pracovník v zubní ordinaci

15.09.2017
detail práce »


Požadujeme: vysokoškolské vzdělání v oboru zubní lékař nebo neúplné vysokoškolské vzdělání v oboru zubní lékař (tzn. středoškolské vzdělání), znalost práce na PC, výpis z rejstříku trestů. Nabízíme: pracovní dobu od 7:00-15:00 hod. a od 14:00 do 20:00, pracovní poměr nebo dohodu o pracovní činnosti.

Místo: Česká Lípa

Administrativní pracovník

15.09.2017
detail práce »


místo výkonu práce: Žatec, nám. Svobody 55 Administrativní pracovník do kanceláře: zadávání objednávek, kontaktování našich zákazníků, kontrola zásilek atd. Po zaškolení odměny za zadávání 2-3 tis. Životopisy posílejte na email: prace@ctscz.cz Do předmětu uveďte: ADP Žatec

Místo: Žatec

ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/-ICE

15.09.2017
detail práce »


ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/-ICE pro zadávání dat do systému POHODA - PP na dobu neurčitou; plný úvazek s možností zkráceného; nástup od 1. 9. 2017, pracovní doba: 8:30 - 17:00 hod., polední pauza 12:00 - 12:30 hod. - Náplň práce: zadávání dat do systému, generace čárových kódů, třídění dat dle zboží, převážně dílů pro motocykly, obsluha eshopu -...

Místo: Hradec Králové

ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/-ICE pro zadávání dat do systému POHODA

15.09.2017
detail práce »


Pracovní poměr na dobu neurčitou, plný pracovní úvazek s možností zkráceného. Pracovní doba od 08:30 hod. do 17:00 hod. (od 12:00 hod. do 12:30 hod. polední pauza). Pozice je vhodná i pro absolventy. Náplň práce: zadávání dat do systému; generace čárových kódů; třídění dat dle zboží, převážně dílů pro motocykly; obsluha eshopu. Požadavky: min....

Místo: Jaroměř

Administrativní pracovník oddělení projektů

15.09.2017
detail práce »


Požadujeme: • ÚSO s maturitou • znalost práce s PC • pokročilá znalost MS Office - Excel, Word • komunikativní znalost AJ • odolnost vůči stresu • smysl pro dodržování pravidel • komunikativnost, samostatnost, pečlivost, zodpovědnost Nabízíme: • práci ve stabilní společnosti • možnost nástupu dle dohody • pružná...

Místo: Plzeň


Administrativní pracovník/ce

15.09.2017
detail práce »


První kontakt osobně na ul.Durďákova 5, Brno nebo e-mailem Nástup IHNED Náplň práce: archivace, pošta, příprava podkladů ke smlouvám, telefonování a komunikace s klienty a pojišťovnami, celkové zajištění chodu kanceláře. Požadujeme: komunikativnost, pečlivost, spolehlivost, čistý rejstřík trestů čistá mzda 7500,- Kč

Místo: Brno

Administrativní pracovník/ce

15.09.2017
detail práce »


Náplní práce bude administrativní činnost v kanceláři, zpracovávání nabídek, vyřizování požadavků klientů s finančními institucemi, zakládání a archivace spisů. Požadujeme: znalost práce s kancelářskou technikou, znalost práce s PC - Word, Excel, IE, ŘP B, schopnost vyjadřovat se, logické myšlení. Vhodné i pro absolventa. Kontakt: e-mailem.

Místo: Šumperk

Administrativní pracovník/ce

15.09.2017
detail práce »


Práce s PC, znalost jazyka NJ, AJ výhodou Kontakt: emailem. Pružná pracovní doba

Místo: Želeč

Administrativní pracovník/ce do výroby - místo je vytvořeno pro OZP

15.09.2017
detail práce »


ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/CE DO VÝROBY - místo je vytvořeno pro OZP Nástup možný ihned. Náplň práce: sledování nákladů, míchání barev atd. Nabízíme: plný nebo zkrácený pracovní poměr: 25-40 hod./týdně První kontakt: telefonicky 602 555 750, osobně po předchozí tel. domluvě, e-mailem: activecolour@seznam.cz ov. 14.9.

Místo: Valašské Meziříčí

ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/-ICE

15.09.2017
detail práce »


ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/-ICE - PP na dobu určitou 3 roky; nástup možný od 1. 10. 2017; pracovní doba: pondělí - pátek, od 03:15 do 12:00 hodin - Náplň práce: administrativní práce v rámci budovy banky; třídění a zpracování pošty, cenných zásilek a podobně - Požadujeme: ÚSO vzdělání - Nabízíme: stravenky, dovolená navíc, cafeterie - V případě zájmu...

Místo: Hradec Králové

ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/-ICE - ASISTENT/-KA

15.09.2017
detail práce »


ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/-ICE - ASISTENT/-KA - PP na dobu neurčitou, nástup dle dohody - Pracovní náplň: • Administrativní činnost; • Aktualizace databáze, evidence smluv, archivace a formátování dokumentů; • Řešení samostatných úkolů, příprava tabulek, prezentací a reportů; • Komunikace s obchodními partnery; • Účast na jednáních a poradách - příprava...

Místo: Hradec Králové


ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/PRACOVNICE

15.09.2017
detail práce »


14.9.2017 - fakturace, zpracování objednávek, komunikace se zákazníky, dodavateli. SŠ/VŠ, i absolventi, ŘP sk. B, znalost MS Office (Excel, Word), znalost programu POHODA výhodou, organizační schopnosti, bezúhonnost, komunikativnost, flexibilita. Prac. doba 6.30 - 15.00 hod. Nástup dle dohody. KONTAKT: zaslat životopis na e-mail: prace@azauto.cz Místo...

Místo: Hrušky

Administrativní pracovník/pracovnice v zákaznickém centru

15.09.2017
detail práce »


Pracovní náplň: komunikace se zákazníky Požadujeme: Znalost práce na PC, samostatnost, flexibilitu, komunikativnost, pozitivní přístup Nabízíme: Hlavní pracovní poměr, progresivní systém školení, moderní a příjemné prostřední v blízkosti aut. nádraží, příjemný kolektiv a zázemí, obědy dotované firmou, tři dny dovolené navíc sick-day Poznámka: jedná...

Místo: Svitavy

Administrativní pracovník/pracovnice ve výrobě

15.09.2017
detail práce »


Požadavky: samostatnost, pečlivost, aktivní přístup k práci, znalost práce na PC, práce v programu Helios Nabízíme: zvláštní prémie, podnikové stravování (stravenky), dovolená navíc, jízdní výhody, prémie za docházku až 4 000 Kč/měsíčně Nástupní mzda 19 000Kč, po zkušební době 21 000Kč. Pracovní poměr na dobu určitou, možnost prodloužení na neurčito. Nutné...

Místo: Kdyně

Administrativní pracovník

15.09.2017
detail práce »


Způsob kontaktu uchazeče: - e-mailem: Ngocmanh_cz@yahoo.com Upřesňující íinformace: - požadujeme znalost Vietnamského jazyk nejméně na úrovni C2 - nejlépe rodilý mluvčí vietnamštiny výhodou - flexibilita, a vysoké pracovní nasazení bude velkou výhodou - znalost Microsoft Word a Excel také výhodou. Zaměstnanecké výhody: stravenky Pracovní doba:...

Místo: Chodov

Pracovník/ce v cestovní agentuře

15.09.2017
detail práce »


Jedná se o dohodu o provedení práce !!! Místo výkonu práce: Národní 13/11, 351 01 Františkovy Lázně (vchod z Poštovní ulice). Výše odměny z DPP: 120,- Kč/hod. Náplň práce: prodej výletů, administrativní činnost, zajištění chodu kanceláře aj. Požadujeme: znalost práce na PC, znalost NJ. Kontakt pro zájemce: POUZE e-mailem.

Místo: Františkovy Lázně

Administrativní pracovník/ce

15.09.2017
detail práce »


Místo výkonu práce: Česká Lípa Pracovní smlouva na dobu neurčitou, ale až po osvědčení, první rok smlouva na dobu určitou. Požadujeme dobrou znalost práce na PC, ŘP sk. B výhodou. Perfektní znalost NJ podmínkou (komunikace po telefonu). Marketingové a obchodní zkušenosti výhodou. Kontakt možný nejprve e-mailem - zasílat životopisy. Pozice vhodná i pro...

Místo: Česká Lípa


Pracovník recepce

15.09.2017
detail práce »


První kontakt e-mailem: luxusplus@seznam.cz nebo telefonicky Pondělí-čtvrtek 7.oo -18.oohod., nebo osobně v sídle firmy Kounicova 6, Brno Recepční na firemní recepci, pouze ranní směny pondělí-pátek (drobné administrativní práce, monitoring návštěv, přijímání pošt .zásilek,) Požadujeme : trestní bezúhonnost, zodpovědnost, Angličtina úroveň B1, Nabízíme:...

Místo: Brno

Úklidový pracovník/ce + pracovník na strojní úklid – BRNO – KRÁLOVO POLE

15.09.2017
detail práce »


Přijmeme pracovníky/ce na běžný a strojní úklid v BRNĚ - KRÁLOVĚ POLI. Vaše náplň práce bude spočívat v úklidu školních a administrativních prostor, počínaje kancelářemi, přes učebny, chodby až po toalety. Pracovní doba: Po-Pá 5:00 - 8:00 a 18:00 - 21:00hod. Nástup: Ihned. Podmínky: K výkonu této práce potřebujete mít čistý trestní rejstřík a dobrou...

Místo: Brno

Nalezené stránky:  12 ...14další »