Nabídka práce, volná pracovní místa, nové zaměstnání.
Plný nebo částečný úvazek. V celé ČR.

Práce pro obyčejné lidi.

Rychlá nabídka práce:

Odkazy, které se hodí při hledání práce:



Hledaná práce (název práce nebo obor nebo pozice):

Podrobnější hledání

Výsledky hledání práce

Celkem nalezeno 309 pracovních míst vyhovujících podmínce.

Nalezené stránky:  12 ...11další »

Asistent/asistentka výroby - administrativní podpora výroby

14.09.2019
detail práce »


Pracoviště: Přáslavice č.p. 335. V případě zájmu nám prosím zašlete životopis POUZE na výše uvedený email. Malá rodinná firma hledá pracovníka/pracovnici pro administrativní podporu výroby. Naše firma působí v oblasti CNC obrábění a odpadového hospodářství. Pracovní náplň bude především: - obecné administrativní úkoly - evidence došlých faktur, základní...

Místo: Přáslavice

Administrativní pracovník

14.09.2019
detail práce »


První kontakt písemný !! - písemné nabídky včetně životopisu na e-mail: radek.teichmann@assmont.com PRACOVNÍ DOBA: - jednosměnný provoz, 37,5 hod/týden MÍSTO VÝKONU PRÁCE: - Jaroslava Ježka 925/20, 790 01 Jeseník ZAMĚSTNAVATEL POŽADUJE: - pokročilá znalost MS OFFICE (WORD, EXEL) - samostatnost - chuť pracovat a proaktivita - znalost cizího jazyka -...

Místo: Jeseník

ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/PRACOVNICE PRO GASTRONOMII

14.09.2019
detail práce »


12.9.2019 - sjednat schůzku předem na tel. 731 604 044, e-mail: konecny@sansimon.cz. Administrativa, práce s PC, zadávání dat do účetního systému, vytváření dokladů, práce se skladovým programem, komunikace se zákazníky, objednávky zboží, apod. Min. vyučen, pouze pro OZP, znalost práce s PC, spolehlivost, samostatnost, komunikativnost. Prac. doba 6.30...

Místo: Lednice


PRACOVNÍK/-ICE ZÁKAZNICKÉ INFOLINKY

14.09.2019
detail práce »


Požadujeme - SŠ vzdělání s maturitou, uživatelská znalost práce na PC (min. MS Office), asertivita, pozitivní přístup k práci a ke klientům, pracovní nasazení, spolehlivost, pečlivost, výhodou - zkušenosti na obdobné pozici. Náplň práce - přijímání hovorů a zpracování žádostí a dotazů volajících, poradenství a péče o stávající zákazníky, poskytování...

Místo: Třinec

Administrativní pracovník skladu

14.09.2019
detail práce »


výhodou vzdělání v oboru elektro;

Místo: Dětmarovice

Pracovník/-ce DTP oddělení

14.09.2019
detail práce »


Pro naši společnost zabývající se produkčním tiskem (tiskový eshop) přijmeme schopného pracovníka na pozici "Pracovník/-ce DTP oddělení", který bude mít na starosti zpracování objednávek, kontrolu tiskových dat, DTP, komunikaci se zákazníky a následnou přípravu tiskový dat pro produkční tisk. Náplň práce: - zpracování objednávek z interního systému...

Místo: České Budějovice

SOCIÁLNÍ PRACOVNÍK/PRACOVNICE V KONTAKTNÍM CENTRU - DPP

13.09.2019
detail práce »


Zašlete nám, prosím, Váš strukturovaný životopis a krátký motivační dopis na e-mail: kucerova.j@podaneruce.cz. Kontaktní osoba: Bc. Jana Kučerová, tel.: 776 654 685. Požadujeme: - vzdělání (stačí i započaté studium) nejlépe v oblasti sociálních či zdravotních služeb (sociální práce, psychologie, adiktologie apod.) - základní orientaci v problematice...

Místo: Prostějov

Administrativní pracovník/ce - asistent/ka energetického specialisty

13.09.2019
detail práce »


ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/CE - ASISTENT/KA ENERGETICKÉHO SPECIALISTY Požadujeme: SŠ nebo VŠ vzdělání, pokročilá znalost MS Office podmínkou (zejména MS Word a Excel), řidičský průkaz skupiny B, analytické a logické myšlení, spolehlivost, samostatnost, zájem o práci v našem oboru a schopnost učit se nové věci. Náplň práce: zavádění systému energetického...

Místo: Vsetín

Pracovník/ce na absolventskou pozici

13.09.2019
detail práce »


pracoviště Loukov - Náplň práce: poznání fungování významné české společnosti; seznámení se s celým provozem skladu; zapojení se do technických, manuálních a administrativních činností: obsluha skladovacích bloků, zajištění nepřetržitého provozu - údržba, nastavování potrubních tras, odběr vzorků z nádrží a stáčení železničních cisteren - Požadavky:...

Místo: Loukov

Administrativně-provozní pracovník

13.09.2019
detail práce »


KONTAKT E-MAILEM Náplní práce je jednoduchá administrativní činnost v zázemí poskytovatele sociálních služeb, office management, vyřizování pochůzkek a údržba kanceláře. Podmínkou je schopnost práce na počítači - MS Office. Kontaktovat prosím výhradně emailem, jako přílohu zašlete životopis a motivační dopis.

Místo: Dačice


Odborní asistenti v administrativě

13.09.2019
detail práce »


33431 Odborní asistenti v administrativě ZamK Pracoviště: Na Rovince 895, Ostrava - Hrabová V případě zájmu předem volat a domluvit si schůzku na č. 552 306 417 nebo pište na e-mail. Náplň práce: Vyřizování administrativní agendy pro vedoucí pracovníky, řešení problémů, zlepšování pracovních postupů. Požadavky:Korejský jazyk-C1. Zaměstnanecké výhody:Příspěvek...

Místo: Ostrava

Administrativní pracovnice/pracovník

13.09.2019
detail práce »


Náplní práce bude: prodej ve firemním obchůdku péče o návštěvy ve firmě organizace a zajištění exkurzí vyřizování a evidence reklamací evidence pošty účast se na propagačních aktivitách společnosti Jaká/ý ideálně jste, co znáte, umíte či máte: máte středoškolské vzdělání s maturitou obchodní zkušenosti jsou vítány, nezkušené zaučíme ovládáte práci...

Místo: Staré Město

Administrativní pracovník/ce Pardubice

13.09.2019
detail práce »


Firma Svět oken s.r.o. hledá do svého týmu kolegu či kolegyni v Pardubicích. Požadavky: - SŠ vzdělání - samostatnost, komunikativnost - znalost práce na PC – Excel, Word, internet - vysoké pracovní nasazení Nabízíme: odpovídající motivační platové ohodnocení, práci v dynamicky se rozvíjející firmě, možnost seberealizace a profesního růstu

Místo: Pardubice

SALES SUPPORT, ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/NICE, ASISTENT/KA ŘEDITELE

13.09.2019
detail práce »


Jsme významná nadnárodní obchodní společnost zaměřená na prodej strojů a spotřebního materiálu pro strojírenství. Pro zavedenou kancelář v Ústí nad Orlicí hledáme kandidáta/tku na pozici SALES SUPPORT, ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/NICE, ASISTENT/KA ŘEDITELE MÍSTO VÝKONU PRÁCE: Čs. armády č.p. 1181, 562 01 Ústí nad Orlicí 1 NÁSTUP MOŽNÝ IHNED NEBO DLE...

Místo: Ústí nad Orlicí

Administrativní pracovník/ce

13.09.2019
detail práce »


Místo výkonu práce: Školní náměstí 472, 353 01 Mariánské Lázně. Pracovní poměr na dobu určitou (1 rok) - poté možné převedení na dobu neurčitou. Zkrácený úvazek (min. 20 hod/týdně - dle dohody) - od 1.1.2020 je možná změna úvazku na plný (rozšíření náplně práce ještě o pozici "mzdoví účetní školy"). Vhodné i pro důchodce/kyně. Platové ohodnocení: 8.800,-...

Místo: Mariánské Lázně

Administrativní pracovník v internetovém obchodě - zákaznická podpora

13.09.2019
detail práce »


Kontakt: arásková Dagmar, tel.: 775 228 788, e-mail: dagmar.karaskova@kokiskashop.cz Doporučenky pouze ÚT a ST od 8,00 -14,30 hod po tel. domluvě, nutné zaslat životopis předem Nabízíme práci ve velice atraktivním prostředí internetového obchodu. Na českém trhu se již pohybujeme osmým rokem. Můžeme nabídnout velice zajímavou práci a především kariérní...

Místo: Karlovy Vary


Administrativní pracovník/pracovnice - zapisovatel/zapisovatelka

13.09.2019
detail práce »


V případě zájmu zaslat strukturovaný životopis na email: podatelna@osz.chv.justice.cz Místo výkonu práce - Okresní státní zastupitelství v Chomutově, Puškinova 426 Požadujeme - znalost práce na PC (psaní všemi deseti, ovládání programu MS Word, MS Office), dobrá znalost českého jazyka, bezúhonnost

Místo: Chomutov

Administrativní pracovník/ce - organizátor/ka

12.09.2019
detail práce »


Požadujeme: komunikativní znalost AJ nebo NJ (slovem i písmem, ŘP sk. B, obchodní korespondence, komunikační a organizační schopnosti, samostatnost, flexibilitu, velmi dobrou znalost práce na PC. ov11.9.19

Místo: Rožnov pod Radhoštěm

Komunikační pracovník společnosti (pro cizí jazyky)

12.09.2019
detail práce »


MÍSTO VÝKONU PRAHA KONTAKT PRVOTNĚ E-MAILEM : Personalistika, e-mail: vipcargo@vipcargotrans.com Náplň práce: Komunikovat s dodavateli a odběrateli společnosti nacházejícími se mimo území ČR, předávat informace a poznatky z této komunikace vedení společnosti, překládat dokumenty a texty pro vedení společnosti, tvorba formulářových dokumentů společnosti...

Místo: Praha

Administrativní pracovník/ce - asistent/ka, účetní

12.09.2019
detail práce »


Požadavky: základní znalost účetnictví - praxe výhodou, práce s PC (Excel, Word), bezúhonnost, spolehlivost, pečlivost, flexibilita, samostatnost. Náplň práce: vedení mzdové a personální agendy, zpracování podkladů a mezd, účtování příjmových a výdajových dokladů, fakturace, vedení hotovostního styku, administrativní činnost, příprava podkladů pro DPH....

Místo: Šumperk

Administrativní pracovník - pracoviště Husinec

12.09.2019
detail práce »


Administrativní pracovník v oboru strojírenství, podmínka: znalost 3D programu. Praxe v oboru podmínkou. Informace podá p. Linhart tel. 602 483 305, 724 146 305

Místo: Husinec

ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/-ICE V INSOLVENČNÍM TÝMU

12.09.2019
detail práce »


ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/-CE V INSOLVENČNÍM TÝMU - PP na dobu neurčitou, nástup ihned - Náplň práce: samostatné vedení insolvenčního spisu dlužníka, tj. vyřizování příchozí a odchozí pošty, správa datových schránek, kompletní evidence spisu dlužníka v insolvenci a administrativní práce s tím spojené, komunikace se soudy a s dlužníky, evidence pohledávek,...

Místo: Hradec Králové


Asistent/ka / Administrativní pracovník/ce

12.09.2019
detail práce »


Pokud Vás inzerát zaujal, pošlete Váš životopis na email: info@vmautomatizace.cz, v případě zájmu Vás pozveme na osobní schůzku. Perspektivní firma VMAutomatizace, která se zabývá vývojem průmyslové automatizace a robotizace, hledá do svého týmu asistentku. Požadavky na pozici: Částečná znalost účetnictví a evidence dokumentů. Velmi dobré komunikační...

Místo: Brno

Administrativní pracovník/ce

12.09.2019
detail práce »


POŽADAVKY: vzdělání SŠ s maturitou, základní znalost účetnictví s praxí podmínkou, znalost AJ na komunikativní úrovni (písemný projev), praxe na pozici fakturant/ka výhodou, schopnost samostatného myšlení a rozhodování, ochota pracovat na svém odborném a osobním růstu, spolehlivost, týmový hráč POPIS PRÁCE: PP na dobu určitou s možností prodloužení,...

Místo: Rousínov

Odborný administrativní pracovník/pracovnice v oblasti stomatologie

12.09.2019
detail práce »


- návrh výběrových řízení na dodavatele zdravotnických technologií a spotřebního materiálu, jednání s dodavateli, návrh a realizace komunikační strategie k akvizici zahraniční klientely, příprava podkladů pro rozpočet, finanční výkazy a smluvní dokumentaci, administrativní podpora Požadujeme: praxe z provozu stomatologického zařízení min. 1 rok, znalost...

Místo: Neratovice

Sociální pracovník / pracovnice - pracovník / pracovnice v sociálních službách

12.09.2019
detail práce »


Popis výkonu pracovní pozice: - realizace přímé práce s klienty / osoby bez přístřeší, osoby ohrožené či žijící v sociálním vyloučení - vedení jednání se zájemcem o službu - individuální plánovaní s klienty služby - vedení dokumentace - komunikace s odborníky, se spolupracujícími subjekty - zprostředkování dalších služeb Specifikace požadavků...

Místo: Teplice

Sociální pracovník / pracovnice - pracovník / pracovnice v sociálních službách

12.09.2019
detail práce »


Popis výkonu pracovní pozice: - realizace přímé práce s klienty / osoby bez přístřeší, osoby ohrožené či žijící v sociálním vyloučení - vedení jednání se zájemcem o službu - individuální plánovaní s klienty služby - vedení dokumentace - komunikace s odborníky, se spolupracujícími subjekty - zprostředkování dalších služeb Specifikace požadavků...

Místo: Dubí

Sociální pracovník/ice

12.09.2019
detail práce »


Místo výkonu práce: Armáda spásy v ČR - Domov Přístav, Holvekova 612/38a, Kunčičky, 718 00 Ostrava 18 1. kontakt: Prosím, zasílejte strukturovaný životopis, motivační dopis a doklad o vzdělání nejpozději do 19. 9. 2019 na emailovou adresu pristav@armadaspasy.cz Vybraní uchazeči budou po tomto termínu telefonicky kontaktování a přizvání k ústnímu pohovoru,...

Místo: Ostrava


Všeobecní administrativní pracovníci

12.09.2019
detail práce »


Pracovník zajištuje kompletní administrativní vedení spoečnosti , sekretariát jednatele a ředitele společnosti , flexibilita s ohledem na časté služební cesty do zemí východní Evropy. jazyková vybavenost , pracovitost , nalost práce na PC, výpis RT, výhodou ŘP

Místo: Praha

Administrativní pracovník/ce (OZP)

12.09.2019
detail práce »


OZP Místo výkonu práce: Pohraniční 1435/86, 70300, Ostrava V případě zájmu zašlete životopis na e-mail kariera@scenario.cz. Náplň práce: evidence a zpracování veřejných zakázek, administrativní práce související s veřejnými zakázkami. Požadavky: znalost práce na PC, komunikativnost. Výhodou: zkušenosti s podobnou prací, znalost/ koníček v jedné z...

Místo: Ostrava

Nalezené stránky:  12 ...11další »